خبرگزاری کار ایران

شهردار نوش آباد در گفتگو با ایلنا:

شهرداری نوش آباد، فرصت گردشگری را در اولویت برنامه‌های خود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۳۳

وجود آثار تاریخی، ظرفیت گسترده ای برای توسعه پایدار این شهر است و شهرداری به منظور استفاده از این فرصت بحثگردشگری را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

ایلنا: شهردار نوش آباد گفت: وجود آثار تاریخی، ظرفیت گسترده‌ای برای توسعه پایدار این شهر است و شهرداری به منظور استفاده از این فرصت بحثگردشگری را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

«علی اصغر شقایقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این مطلب افزود: با وجود آنکه شهر زیرزمینی نوش آباد، ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر است، اما شاهد حضور کمرنگ گردشگر در این شهر هستیم.

به گفته وی، شهرداری و شورای اسلامی شهر نوش آباد، با تشکیل کمیته‌ای تخصصی، از سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری این شهر، استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: برای افزایش ماندگاری گردشگران در این شهر، باید به طور جدی برنامه ریزی کرده و به صورت عملیاتی اقداماتی را در این زمینه انجام داد.
وی تصریح کرد: دعوت از تورگردان‌ها، هتلداران، فعالان گردشگری و خبرنگاران رسانه‌های جمعی، برای معرفی جاذبه‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های توسعه گردشگری در نوش آباد است.
شهردار نوش آباد گفت: اگر بخواهیم گردشگری در نوش آباد، افزایش یافته و مثبت شود باید همه ارگان‌های مربوط همچون سازمان میراثفرهنگی مشارکت داشته و همه شهروندان به عنوان سفیرانی برای جذب گردشگر باشند.
شقایقی افزود: نوش آباد دارای ظرفیت‌های بسیار بالای گردشگری است که می‌تواند انواع گردشگران همچون گردشگران مذهبی، فرهنگی، کویر نوردی را جذب کند.
وی تصریح کرد: با توسعه گردشگری، می‌توانیم بدون صرف هزینه‌های زیاد زیبایی‌های شهر را به ثروت تبدیل کرده و برداشت‌های اقتصادی بسیار خوبی داشته باشیم.
به گفته وی، مهم‌ترین رمز موفقیت گردشگری هماهنگی است لذا استفاده از ظرفیت مشارکت مردم و سازمانهای مردم نهاد باید باعثهم افزایی شده و در یک جهت هدایت شود.

شهرتاریخی نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل از جمله پنج شهر نمونه گردشگری کشور است که در شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز