خبرگزاری کار ایران

فرماندار جوانرود:

کوتاهی در اجرای مسکن مهر جوانرود پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۲۳

چشم امید بسیاری از مردم شهرستان جوانرود به این پروژه های مسکن مهر است بنابراین تعلل، توقف و کوتاهی در کار اجرایی را نمی پذیریم.

ایلنا: فرماندار جوانرود در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر این شهرستان روز دوشنبه با حضور فرماندار جوانرود، معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، پیمانکاران و جمعی از اعضای اتحادیه مسکن مهر، فاز مولوی، این شهرستان برگزار شد، گفت: بسیاری از واحدهای مسکونی مسکن مهر در شهرهای کشور تحویل متقاضیان شده است ولی متاسفانه این پروژه‌ها در جوانرود با وجود پیگیری‌های متعدد به کندی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در جوانرود، مصطفی عظیمی با تاکید بر اجرای مسکن مهر «فاز مولوی» اظهار داشت: دولت در این راستا چیزی کم نگذاشته و تاکنون بیش ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال یارانه به این پروژه مسکن کمک کرده است.

عظیمی تاکید کرد: حدود ۶۹۲ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در فاز مولوی این شهرستان در حال ساخت است که با توجه به برنامه زمانبندی و تقویم اجرایی، روند کار این پروژه‌ها بسیار کند است.

وی یادآور شد: مسکن مهر پروژه مولوی این شهرستان در دو فاز یک و دو در حال اجراست که فاز اول با ۴۴۰ واحد ۸۰ درصد و فاز دوم با ۲۵۲ واحد ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز