خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان مطرح کرد:

امیدواریم به دنبال لغو تحریم‌ها کاهش قیمت تجهیزات مخابراتی نیز عملی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۷۵

اکثر شرکت‌های چینی و اروپایی که در دوران تحریم تجهیزات مخابراتی ما را به صورت غیرمستقیم تامین می‌کردند با آغاز تحریم ها مشکلات زیادی را برای ما به وجود آوردند که امیدواریم با توافقات صورت گرفته مشکلات مخابراتی کشور از حیثتامین تجهیزات از قبیل سرعت و قیمت مرتفع شود.

ایلنا: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به اینکه لغو تحریم‌ها موجب رفع مشکلات مخابراتی کشور از قبیل کاهش قیمت تجهیزات می‌شود ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت مخابرات و دیگر اپراتور‌ها تنها دریافت‌کننده تجهیزات مخابراتی هستند این پرسش را باید از مسئولان شرکت زیرساخت پرسید که آیا با کاهش تحریم‌ها مشکل اینترنت در کشور رفع می‌شود یا خیر؟

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسین کشایی با اشاره به نتایج توافق ژنو و کاهش تحریم‌ها در کشور و آثار آن بر عملکرد شرکت مخابرات، اظهار داشت: اکثر شرکت‌های چینی و اروپایی که در دوران تحریم تجهیزات مخابراتی ما را به صورت غیرمستقیم تامین می‌کرده یا می‌فروشند، برخی موارد که کشورهای تحریم‌کننده متوجه این موضوع می‌شدند شرکت‌ها را با مشکل مواجه می‌کردند، اما امیدواریم با توافقات صورت گرفته مشکلات مخابراتی کشور از حیثتامین تجهیزات از قبیل سرعت و قیمت مرتفع شود.

وی در خصوص این پرسش مبنی بر اینکه با کاهش تحریم‌ها مشکل پهنای باند کشور مرتفع می‌شود، ادامه داد: پهنای باند کشور توسط شرکت زیرساخت به نمایندگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین می‌شود، به طوری پهنای باند را از خارج از کشور تحویل گرفته و در داخل توزیع می‌کند.

وی افزود: تنها مسئله‌ای که در حال حاضر اینترنت مخابرات استان اصفهان را با مشکل روبه‌رو کرده عدم واگذاری پهنای باند به این شرکت است.

کشایی تصریح کرد: به رغم اینکه ما قراردادی را در این زمینه با شرکت زیرساخت‌ها منعقد کرده و حتی پیش پرداختی نیز پرداخت کردیم، اما این شرکت از ارائه پهنای باند به مخابرات اصفهان ممانعت به عمل آورده است.

وی تاکید کرد: همین موضوع می‌تواند سبب عدم توسعه اینترنت پرسرعت در استان شده و کیفیت آن را در حد محسوسی کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان اظهار کرد: با وجود اینکه بیش از سه ماه از عقد قراداد ما با شرکت زیرساخت می‌گذرد، اما تاکنون این مشکل در استان مرتفع نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز