خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در اجتماع بزرگ بسیجیان شهر اصفهان عنوان کرد:

بسیجیان تا سر حد جان از اهداف نظام حفاظت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۶۴

امروز بسیجیان هوشیارترین قشرهای ملت ایران نسبت به تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین المللی هستند و به عنوان یک ناظر قوی عمل می‌کنند تا کوچک‌ترین تهدیدی متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران، جهان اسلام و جریان بیداری اسلامی نشود.

ایلنا: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در اجتماع بزرگ بسیجیان شهر اصفهان، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، سرآغاز رهایی جهان اسلام و بشریت از تسلط صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا سلیمانی اضافه کرد: بسیج ثابت کرده است که در هر صحنه و میدانی که ضرورت پیدا کند به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و تا سر حد جان از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت می‌کند.

وی یادآور شد: امروز بسیجیان هوشیار‌ترین قشرهای ملت ایران نسبت به تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین المللی هستند و به عنوان یک ناظر قوی عمل می‌کنند تا کوچک‌ترین تهدیدی متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران، جهان اسلام و جریان بیداری اسلامی نشود.

سلیمانی بیان داشت: امروز بسیجیان استان در قشرهای مختلف اساتید، دانشجویی، دانش آموزی، کارگری، فرهنگیان، ادارات، روحانیت، هنرمندان، اصناف، جامعه پزشکی، ورزشکاران، بالنده‌تر از همیشه در عرصه‌های علمی، تربیتی، پژوهشی، سازندگی و محرومیت زدایی فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان تصریح کرد: بسیج این افتخار را دارد که در جهت تولید قدرت نرم برای نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری گام بردارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد زیرساخت‌های بیشتر و امکان بروز ظرفیت‌های بسیج، خواسته رهبر معظم انقلاب در تحقق ارتش ده‌ها میلیونی با رویکرد جذب حدأکثری فراهم شود.

سلیمانی یادآور شد: در حال حاضر۳۱ هزار حلقه تربیتی صالحین در بسیج مستضعفین استان اصفهان تشکیل و سازماندهی شده است که یکی از مهم‌ترین راهبردهای بسیج، امر به معروف و نهی از منکر است که باید با تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج و با بهره گیری از روحانیت مساجد، به صورت ایجابی به آن عمل شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نفوذ در دولت موقت، فتنه قومیت‌ها، کودتاهای برنامه ریزی شده، ترورهای ناجوانمردانه، دخالت نظامی در طبس و نهایتاً دخالت نظامی در ایران از جمله مهم‌ترین توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با اشاره به اینکه ده ماه پس از صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین، جنگ تحمیلی آغاز شد، یادآور شد: در آن زمان قشرهای مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و حضور در بسیج اعلام آمادگی کردند.

سلیمانی با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی دست ملت ایران از تجهیزات نظامی و فناوری‌های پیشرفته تهی بود، افزود: دشمن بعثی از سوی تمامی کشورهای شرقی و غربی مورد حمایت قرار گرفت و دلارهای نفتی کشورهای منطقه هم به بغداد سرازیر شد.

وی با بیان اینکه عاملی که توانست جنگ تحمیلی را به یک صحنه عاشورایی تبدیل کند، چیزی جز نیروی بسیج و حضور پررنگ بسیجیان در صحنه دفاع مقدس نبود تأکید کرد: به برکت حضور بسیج در صحنه، حقیقتاً دوران دفاع مقدس، دوران افتخار آمیزی برای ملت ایران محسوب می‌شود. دوران جنگ تحمیلی که می‌توانست به تهدیدی تاریخی برای انقلاب اسلامی ایران تحمیل شود، به برکت حضور بسیج به گنجینه‌ای تمام ناشدنی، نه تنها برای ملت ایران، بلکه تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه پس از دوران دفاع مقدس بسیج به عنوان نیروی اصلی مقاومت مردم مطرح شد، اظهار داشت: در دوران هشت ساله اصلاحات که تمامی ارزش‌های دینی و انقلابی ملت ایران مورد تاخت و تاز قرار گرفت، این بسیج بود که آن توطئه‌های سنگین را با شکست مواجه ساخت.
سلیمانی گفت: در دورانی که دفاع مردم ایران از حق هسته‌ای خود مطرح بود، این حضور پررنگ نیروی بسیج بود که در ‌‌نهایت منجر به پذیرش حق قانونی و مسلم ایران در دستیابی به انرژی هسته‌ای از سوی کشورهای غربی شد.

سلیمانی تأکید کرد: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطینی در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۸ روزه در مقابل اسرائیل به عنوان چهارمین ارتش دنیا، همچنین تشکیل گروه ۵۰ هزار نفری جوانان داوطلب سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) هم به برکت مکتب دفاع مقدس و بسیج حاصل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز