خبرگزاری کار ایران

۱۰ آذر ماه؛

مانور زلزله و ایمنی در تمامی مدارس مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۷

با توجه به وضعیت زلزله خیز بودن کشور، آموزش، خسارت جانی را کاهش می‌دهد. / پنج دستگاه اجرایی در کمیته برگزاری مانور شرکت دارند.

هدف از مانور زلزله و ایمنی مدارس ارتقای و افزایش آگاهی دانش آموزان، انتقال آموزش از دانش آموزان به خانواده‌ها، نحوه پناه گیری صحیح و نحوه خروج از اماکن است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی ساداتی سلیمی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: دهم آذر ماه جاری مانور زلزله در مدارس مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران در روی گسل قرار دارد، افزود: با توجه به وضعیت زلزله خیز بودن کشور، آموزش، خسارت جانی را کاهش می‌دهد.

ساداتی با بیان اینکه امسال پانزدهمین مانور زلزله و ایمنی در سطح مدارس اجرا می‌شود گفت: پنج دستگاه اجرایی در کمیته برگزاری مانور شرکت دارند.

وی هدف از مانور زلزله و ایمنی مدارس را ارتقای و افزایش آگاهی دانش آموزان، انتقال آموزش از دانش آموزان به خانواده‌ها، نحوه پناه گیری صحیح و نحوه خروج از اماکن دانست.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران بحثآموزش در زلزله و ایمنی مدارس را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در گذشته دیده شد که دانش‌آموزان در فضای آموزشی موضوع زلزله را جدی نگرفته‌اند اما واقعا زلزله جدی است.

وی با بیان اینکه مانور زلزله و ایمنی ۱۰ آذر در تمامی مدارس مازندران برگزار می‌شود عنوان کرد: شورای زلزله با چهار کارگروه تدارکات، آسیب‌شناسی، امدادونجات و آتش‌نشان در دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم در مدارس شکل می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز