خبرگزاری کار ایران

خجسته در اجتماع حماسی بسیجیان همدان:

پیام بسیجیان، ظلم‌ستیزی و مقابله با کفر جهانی است

کد خبر : ۱۲۴۰۱۶

اجتماع حماسی بسیجیان شهرستان همدان همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه شهدای انقلاب برگزار شد.

ایلنا: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: تفکر بسیج، تفکر اسلام ناب محمدی است که بر مبنای ولایت استوار است.
به گزارش ایلنا، امیر غلامی‌خجسته در جمع گردان‌های مقاومت بسیج گفت: امروز تفکر ولایت‌پذیری بسیجیان در جهان اسلام منتشر شده و جهان استکبار را به زانو درآورده است.
وی افزود: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس است، دورانی که رزمندگان ما در عملیات‌های مختلف، ایثار و از خودگذشتگی خود را به نمایش گذاشتند.
خجسته، بسیجیان را پیشگامان رهایی دانست و افزود: تجمع بزرگ امروز، پیام ظلم‌ستیزی، اتحاد و همبستگی بسیجیان و مقابله با کفر جهانی را به سراسر جهان مصادره خواهد کرد.
نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: امروز امنیت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی، مرهون تفکر بسیجیان است.
خجسته با اشاره به نشست اخیر در ژنو و ابراز خرسندی از این مذاکرات تصریح کرد: این نخستین قدم برای رسیدن به هدف اصلی است که مهم‌ترین آن به رسمیت شناختن برنامه غنی‌سازی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: براساس نظرسنجی‌های اخیر انجام شده در آمریکا، بیشتر مردم این کشور، رابطه بیشتر با ایران را خواستار شده‌اند که این نشانه جایگاه والای ایران اسلامی در جهان است.
خجسته، ولایت پذیری، اخلاص، ایمان به خدا، عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، بصیرت و آگاهی را از ویژگی‌های تفکر بسیجیان برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز تجدید بیعت با ولایت فقیه را عامل اصلی این تجمع باشکوه برشمرد و یادآور شد: امروز بسیجیان در این مکان تجمع کرده‌اند تا اقتدار و صلابت خود را هر چه بیشتر به نمایش گذاشته و خون شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی بدارند.

سرهنگ غلامی‌پاک، شعار بسیجیان را شهادت‌طلبی دانست و خاطرنشان کرد: استکبار و در رأس آن صهیونیست بین‌الملل باید بدانند که بسیجیان، پیوند ناگسستنی با ولایت دارد و پیروی آگاهانه همراه با بصیرت و بینش بسیجیان از مقام معظم رهبری از ویژگی‌های بارز آن‌ها به شمار می‌آید.

وی، حفظ و حراست از تفکر و اندیشه بسیجی در جامعه را از وظایف مهم بسیجیان برشمرد و اضافه کرد: اندیشه و تفکر بسیجیان باید در جامعه به ویژه در بین جوانان به درستی تبیین شود تا این اندیشه و تفکر، بیش از گذشته در جهان گسترش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز