خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد:

گسترش فرهنگ بسیج باید سرلوحه کارها در جامعه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۸۶

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اقدامات شوراهای شهر در شهر ها و روستاها گفت: گسترش فرهنگ بسیج باید سرلوحه کارها در جامعه قرار گیرد.

زنجان _ ایلنا: رئیس شورای شهر زنجان گفت: استفاده از دیدگاه‌های دیگران و توسعه در عمران و آبادانی شهر با استفاده از توان موجود از مهم‌ترین اقدامات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آراض ضیایی، رئیس شورای شهر زنجان امروز سه شنبه(۵آذر) در جلسه علنی شورای شهر زنجان بر نقش مهم بسیج در مسیر انقلاب تاکید کرد و گفت: گسترش فرهنگ بسیج باید سرلوحه کار‌ها در جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره به عناصر تشکیل دهنده مدیریت شهری اظهار داشت: عناصرو مدیریت تاثیر گذار در توسعه شهر نقش بسیار حائز اهمیت در هویت بخشی به یک شهر ایفا می‌کنند.

رئیس شورای شهر زنجان در ادامه به اهمیت اطلاع رسانی در مورد حقوق شهروندی به مردم اشاره و یادآورشد: رفتار شهروندان تاثیر قابل توجهی در نمای شهری، شهر دارد.

عضو شورای شهر زنجان در بخشی از سخنان خود شاخصه‌هایی اساسی را برای شهردار موفق عنوان کرد و افزود: استفاده از دیدگاههای دیگران و توسعه در عمران وآبادانی شهر با استفاده از توان موجود از مهم‌ترین اقدامات خواهد بود.

ضیایی بر لزوم اطلاع رسانی طرح‌های مورد نظر برای اجرایی شدن در سطح شهر به مردم تاکید و افزود: این اصلاع رسانی باید در موعد مقرر انجام شود تا بتواند پاسخگوی مطالبات موجود در سطح شهر باشد.

وی در پایان حل مشکلات مالی موجود در اداره شهر را از دیگر معیارهایی مورد نیاز برای شهردار موفق عنوان کرد و گفت: برقراری ارتباط با مردم و شهروندان نیز از دیگر ویژگی‌های لازم برای یک مدیر موفق شهری به حساب می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز