خبرگزاری کار ایران

در بیست و یکمین گرامی‌داشت کتابداران، کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید انجام شد:

کسب چهار عنوان کشوری توسط کتابداران و کتابخوانان استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۸۵

در بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید، کارشناس مسوول امور کتابخانه های استان اصفهان، مسئول کتابخانه امام خمینی بهارستان، کتابدار کتابخانه آیت الله هاشمی قمبوان و عضو کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی به عنوان نمونه کشوری معرفی و تقدیر شدند.

ایلنا: در بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید، کار‌شناس مسوول امور کتابخانه‌های استان اصفهان، مسئول کتابخانه امام خمینی بهارستان، کتابدار کتابخانه آیت الله هاشمی قمبوان و عضو کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی به عنوان نمونه کشوری معرفی و تقدیر شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در این آیین که با حضور منصور واعظی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تالار وحدت برگزار شد، «سیروس امیدی فر» به عنوان کار‌شناس مسوول نمونه امور کتابخانه‌ها در سطح کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
محسن منتظر القائم اظهار داشت: اجرای دقیق مجموعهٔ دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های محل خدمت از جمله دلایل این انتخاب بود.
وی بیان داشت: در بخش مسوولین نمونه کتابخانه نیز «مریم درنجفی» مسوول کتابخانه امام خمینی بهارستان به دلیل اقدامات مؤثر در جهت زیباسازی و شاداب‌سازی کتابخانه، تعامل با مراکز فرهنگی و انجام فعالیت‌های خلاقانه و فوق برنامه به عنوان مسوول نمونه معرفی شد.
وی تاکید کرد: «ندا ناطقی» کتابدار کتابخانه آیت الله هاشمی روستای قمبوان شهرستان دهاقان نیز پس از بررسی سوابق شخصی اعم از مدرک تحصیلی و پژوهشی، سوابق شغلی، دوره‌های آموزشی طی شده و ارائه خدمت در سه شاخص عضویت، امانت و آماده‌سازی منابع به عنوان کتابدار نمونه کشوری انتخاب و تقدیر شد.
منتظر القائم افزود: همچنین در این آیین «طاهره شریفی» عضو کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی شهرستان کاشان به عنوان کتابخوان نمونه در سطح کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان اظهار داشت: در این آیین که با حضور مصور واعظی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تالار وحدت برگزار شد، از ۷۴ فعال نمونه دیگر در عرصه کتابخانه‌های عمومی کشور تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز