خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی اعلام کرد:

انتظار ۳ هزار کارگر ساختمانی پاکدشت برای اعلام سهمیه بیمه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۷۴

چکیده: «در شش ماه نخست سال جاری ۸۰۰ سهمیه به کارگران ساختمانی پاکدشت اختصاص یافت واین کارگران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند اما سایر کارگران مشمول همچنان منتظر اجرای مرحله دوم بیمه در سال جاری، هستند».

یک فعال صنفی کارگران ساختمانی در شهرستان پاکدشت با اشاره به بیمه شدن ۸۰۰ کارگر ساختمانی طی شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان، خواستار اعلام سهمیه بیمه در نیمه دوم سال شد.

«عوض سلطانی» عضو هیئت مدیره انجمن‌ صنفی کارگران ساختمانی شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه در سالهای گذشته، سهمیه اختصاص یافته برای نیمه دوم سال اوایل شهریور ماه اعلام می‌شد، به ایلنا گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۸۰۰ سهمیه به کارگران ساختمانی پاکدشت اختصاص یافت و این کارگران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند اما سایر کارگران مشمول همچنان منتظر اجرای مرحله دوم بیمه در سال جاری هستند.

او با اشاره به حضور بیش از ۱۰ هزار کارگر ساختمانی در شهرستان پاکدشت، افزود: از این تعداد حدود ۳ هزار کارگر ساختمانی با داشتن کارت مهارت از سال ۹۰ منتظر دریافت خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی هستند.

این فعال کارگری تعداد سهمیه اختصاص یافته به کارگران ساختمانی را نا کافی دانست و در مورد آماری که از سوی اداره تامین اجتماعی پاکدشت در مورد تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده اعلام شده است، اظهار داشت: این اداره تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده در پاکدشت را از سال ۸۹ تا ۹۲، شش هزار ۵۰۰ نفر اعلام کرده است که این رقم مورد تایید انجمن صنفی کارگران ساختمانی پاکدشت نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز