خبرگزاری کار ایران

شورای سیاست گذاری جشنواره اعلام کرد:

فقط سینماهای مجهز به سیتم دیجیتال در فجر حق حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۳۸

سینماهای متقاضی شرکت در جشنواره می‌بایست مجهز به سیستم نمایش دیجیتال باشند. مجهز بودن به سیستم صدای دالبی دیجیتال، دارا بودن سیستم مکانیزه فروش بلیط، داشتن حداقل ظرفیت هارد و سرورهای نمایشی ۸ ترابایتی از دیگر ضوابط فنی اعلام شده است.

ایلنا: ضوابط فنی سینماهای متقاضی حضور در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش ایلنا، این ضوابط هم سو با فعالیت‌های گستردهٔ سازمان سینمایی در خصوص تجهیز سینماهای کشور به منظور سامان دهی و نزدیک شدن به استانداردهای نمایشی تدوین و اعلام شده است. بدین منظور سینماهای متقاضی شرکت در جشنواره می‌بایست مجهز به سیستم نمایش دیجیتال باشند. مجهز بودن به سیستم صدای دالبی دیجیتال، دارا بودن سیستم مکانیزه فروش بلیط، داشتن حداقل ظرفیت هارد و سرورهای نمایشی ۸ ترابایتی از دیگر ضوابط فنی اعلام شده است.

همچنین برای صیانت از آثار سینمای ملی و تکریم مخاطبان مقرر شده است تا فضای سالن سینما و محوطه انتظار به دوربین مدار بسته مجهز باشد. سینماهای متقاضی شرکت در جشنواره در طول برگزاری ملزم به ارائه قرارداد با یکی از مراکز معتبر پشتیبانی فنی می‌باشند. بنابراعلام ستاد جشنواره، عقد قرارداد با هر کدام از سینماهای متقاضی منوط به احراز شرایط فوق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز