خبرگزاری کار ایران

تذکر نادر قاضی پور در جلسه علنی مجلس:

اختصاص ۶ درصد به مافیای خارجی خلاف قانون برنامه پنجم توسعه است

کد خبر : ۱۲۳۸۹۷

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نمایندگان قسم خورده‌اند از حقوق کارگران ایرانی حمایت کنند، گفت: اختصاص ۶ درصد به مافیای خارجی خلاف قانون برنامه پنجم توسعه است.

نادر قاضی پور در نشست علنی امروز(۵ آذر) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور(اعاده شده از شورای نگهبان) با استناد به ماده ۱۵۵ آیین نامه داخلی مجلس، گفتک ۶ درصدی که برای تأمین مالی خارجی در اصلاحیه بودجه تصویب شد برای مرحله اول و سرمایه گذاری داخلی تصویب شده است.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این ۶ درصد به بانک ها سپرده می‌شد تا دو برابر شود و به طرح‌های داخلی اختصاص یابد.

وی ادامه داد: در کمیسیون برنامه و بودجه محاسبات این بخش حذف شد و نمایندگان قسم خورده‌اند که از تولید داخلی دفاع کنند و فاینانس خارجی را شورای نگهبان ایراد گرفته است و اصلاح شده بودجه که اعاده شده از شورای نگهبان است این بخش را با فاینانس خارجی پیوند داده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: این بخشی که در کمیسیون برنامه و بودچه اصلاح شد، خلاف برنامه پنجم توسعه است و دو سوم رأی نمایندگان را می‌خواهد.

علی لاریجانی نیز در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: تذکر شما وارد است و نظری که شما ارائه کردید، نظر شورای نگهبان است، اما نماینده شورای نگهبان در جلسه کمیسیون حضور داشته و به نتیجه رسیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز