خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبرداد:

بهره مندی ۱۴۵ کودک ابهری از خدمات تغذیه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۷۴

کمک‌های پرداخت شده برای برطرف شدن نیاز کودکان در بحثتغذیه و با نظارت لازم توسط کمیته امداد و همکاری مرکز بهداشت شهرستان ارائه شده است.

زنجان _ ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: کمیته امداد شهرستان ابهر از بهره‌مندی ۱۴۵ کودک از خدمات تغذیه‌ای خبر داد. کمک‌های پرداخت شده برای برطرف شدن نیاز کودکان در بحثتغذیه و با نظارت لازم توسط کمیته امداد و همکاری مرکز بهداشت شهرستان ارائه شده است.
به گزارش ایلنا از زنجان، محسن داودی، مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر امروز با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌هایی که کمیته امداد ابهر در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.
وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح سلامت مددجویان با ارائه خدمات بهداشتی عملی می‌شود، افزود: تاکنون اقدامات بسیاری در این خصوص صورت گرفته است.
مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه از جمله خدمات بهداشتی کمیته امداد ابهر پرداخت کمک هزینه رفع سوء تغذیه به کودکان زیر شش سال است، اضافه کرد: طی سال جاری ۱۴۵ کودک ابهری از خدمات تغذیه‌ای این نهاد به مبلغ ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بهره‌مند شده‌اند.
این مسئول اذعان داشت: کمک‌های پرداخت شده برای برطرف شدن نیاز کودکان در بحثتغذیه و با نظارت لازم توسط کمیته امداد و همکاری مرکز بهداشت شهرستان ارائه شده است.
داودی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر خدمات کمیته امداد در قبال مددجویان این نهاد نیز اشاره داشت و گفت: خدمات فرهنگی، عمرانی، تحصیلی، معیشتی و… نیز از اقداماتی است که این نهاد در حمایت از مددجویان و خانواده‌های زیر پوشش انجام می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز