خبرگزاری کار ایران

در ایران من مالدینی‌ام نه پائولو؛

شاهرودی: دوست داشتم یک روزی جلوی مالدینی‌ بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۰۶

مدافع سابق پرسپولیس که لقب مالدینی را یدک می‌کشد، از اینکه قرار است مقابل پائولو مالدینی بازی کند، خوشحال است.

رضا شاهرودی مدافع سابق پرسپولیس که لقب مالدینی را یدک می‌کشد، از اینکه قرار است مقابل پائولو مالدینی بازی کند، خوشحال است چراکه معتقد است این تقابل سوژه بسیار خاصی خواهد بود و به یادماندنی خواهد شد.

حرف‌های او در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس چطور بود؟

خوب بود و خوشحال هستم قرار است این بازی برگزار شود و دوستان قدیمی در کنار هم باشند. برای من خاطرات شیرین ورزشگاه کارگران زنده شد و همین که همبازیان قدیمی‌ام را می‌بینیم، خوشحال‌کننده است.

بازیکنان قدیمی پرسپولیس برای بازی با پیشکسوتان میلان چقدر انگیزه دارند؟

انگیزه بچه‌ها که خیلی خوب است و همه دوست دارند در این دیدار مقابل پیشکسوتان میلان بازی کنند، اما همانطور که علی پروین گفت آنهایی که به لحاظ سنی و بدنی شرایط بهتری داشته باشند، بازی می‌کنند و آنهایی که بازی نکنند هم کنار تیم هستند. فضای بسیار خوبی در کارگران است و آنهایی که کدورتی هم داشتند، کدورت‌ها از بین رفت و کنار هم تمرین می‌کنند. مردم هم به کارگران می‌آیند و ممنون آنها هستیم که کنار ما هستند و پرسپولیس را تشویق می‌کنند.

نتیجه بازی با میلان چقدر برای شما مهم است؟

نتیجه این بازی زیاد مهم نیست و یک بازی نمادین است و نه برای ما و نه برای میلان نتیجه مهم نیست. فقط یک بازی سمبلیک است و قراردادی هم بین دو باشگاه بسته شده تا در آینده‌ای نزدیک بازیکن ترانسفر کنند. به هر حال این مسائل مهم است و برد و باخت مهم نیست.

این بازی قرار است بازی خداحافظی مهدوی کیا باشد. در این رابطه چه نظری داری؟

مهدی از دوستان من است و برای پرسپولیس زحمت کشیده، اما ای کاش قبل از مهدی پیشکسوتانی بودند که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند، برای‌ آنها هم بازی خداحافظی می‌گذاشتند. مهدی مهدوی‌کیا دوست ما است و برای پرسپولیس زحمت کشیده و چه خوب است که جلوی میلان از فوتبال خداحافظی کند اما خداحافظی‌اش از تیم ملی در شأن مهدی نبود.

عکس‌هایی که از تمرین پیشکسوتان پرسپولیس منتشر شده نشان می‌دهدشکم برخی‌ها خیلی جلو آمده…

بله، شکم یکسری از دوستان خیلی بزرگ است و باید دید بازیکنان حریف چطور هستند و آنها هم شکم دارند یا نه، اما این مسئله طبیعی است چون وقتی از فوتبال خداحافظی می‌کنی، دیگر حرفه‌ای تمرین نمی‌کنی.

در رابطه با رویارویی که با پائولو مالدینی در این دیدار خواهی داشت هم صحبت می‌کنی؟

فکر می‌کنم قبل از بازی تماشاگران تشویق می‌کنند و خودش می‌فهمد یک مالدینی هم در ایران است. به نظرم سوژه خوبی می‌شود و عکس یادگاری هم کنار هم می‌گیریم. واقعا دوست داشتم یک روزی جلوی پائولو مالدینی بازی کنم چون لقب مالدینی را به من داده بودند و خوب است مقابل هم بازی کنیم و چند تا عکس هم با هم بگیریم. به هر حال در ایران من مالدینی هستم و در دنیا پائولو را باید مالدینی بنامیم.

برای مردمی که روز پنج‌شنبه به ورزشگاه می‌آیند چه صحبتی دارد؟

مردم که مثل همیشه محبت دارند و می‌آیند و دوست دارم مثل همیشه پرسپولیس را تشویق کنند. هواداران همیشه کنار پرسپولیس بوده‌اند و همواره کنار این تیم باشند چون پرسپولیس با این هواداران پرسپولیس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز