خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جام سایتی‌اف - روسیه؛

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران اعلام شد

کد خبر : ۱۲۳۰۴۳

روس‌ها برای حضور در این مسابقات از کشورهای مختلفی دعوت کرده‌اند و به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها که با نام یکی از بزرگان کشتی این کشور برگزار می‌شود به ترتیب جایزه ۱۵۰۰،۸۰۰ و ۵۰۰ دلاری تعلق می‌گیرد.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام سایتی‌اف روزهای ۸ تا ۱۰ آذرماه با جایزه ۲۸ هزار دلاری در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روس‌ها برای حضور در این مسابقات از کشورهای مختلفی دعوت کرده‌اند و به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها که با نام یکی از بزرگان کشتی این کشور برگزار می‌شود به ترتیب جایزه ۱۵۰۰،۸۰۰ و ۵۰۰ دلاری تعلق می‌گیرد.

روس‌ها همچنین به بهترین کشتی گیر و بهترین کشتی گیر خارجی ۱۰۰۰ دلار و به بهترین کشتی گیر وزن ۷۶ کیلوگرم این مسابقات نیز ۱۰۰۰ دلار جایزه اهدا می‌کنند. همچنین به مربی کشتی گیر اول هر وزن نیز ۳۰۰ دلار اهداء می‌شود.

تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان کشورمان نیز در این دوره از این مسابقات شرکت می‌کند که ترکیب تیم ایران در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۴۲ کیلوگرم: عرفان آئینی – یونس امامی
۵۰ کیلوگرم: نادر نصری
۵۴ کیلوگرم: مجتبی عموزاده
۵۸ کیلوگرم: محمد منتقی نیا
۶۳ کیلوگرم: احمد بذری
۶۹ کیلوگرم: حامد منافیان
۷۴ کیلوگرم: آرش نیزآبادی
۱۰۰ کیلوگرم: حبیب سلطان‌پور - افشین کاویان

سرمربی: سید مراد محمدی
مربی: حسین ارقیه - مردان کلانتری - مهدی قاسمی جو
داور: علی اکبر انصاری
سرپرست: سید جعفر موسوی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز