خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد برگزاری هفته فرهنگی کربلا در استان زنجان خبر داد:

هفته فرهنگی کربلا در زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۰۷

دبیر ستاد برگزاری هفته فرهنگی در استان زنجان گفت: هفته فرهنگی کربلا در زنجان با عنوان " در هوای حرم " از(۶ تا ۱۲ آذر) امسال در استان زنجان برگزار می شود.

زنجان _ ایلنا: دبیر ستاد برگزاری هفته فرهنگی در استان زنجان گفت: مراسم زیارت عاشورا، شبی با قرآن با حضور قاریان بین المللی از کربلا و زنجان و برپایی نمایشگاه هفته فرهنگی را از جملع برنامه‌های این هفته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مصطفی رهروی امروز(۲ آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته فرهنگی کربلا در زنجان با عنوان در هوای حرم که با برگزاری نمایشگاه عکس و برنامه‌های دیگر همراه خواهد بود، اظهار داشت: در همین راستا ۵۰ نفر از خادمان آستان مقدس امام حسین(ع) برای اجرای این برنامه‌ها در زنجان حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به مراسم افتتاحیه این هفته در روز چهارشنبه(۶ آذر) ادامه داد: این مراسم با مداحی نزار القطری و سید یوسف شبیری همراه خواهد بود.

این مقام مسئول برگزاری مراسم زیارت عاشورا، شبی با قرآن با حضور قاریان بین المللی از کربلا و زنجان و برپایی نمایشگاه هفته فرهنگی را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

دبیر ستاد برگزاری هفته فرهنگی در استان زنجان اضافه کرد: در این نمایشگاه تصاویری از ضریح امام حسین(ع) و جنایت‌های رژیم بعثی به نمایش عموم در می‌آید.

وی با بیان اینکه به ۱۰۰ نفر از بازدیدکنندگان از نمایشگاه هفته فرهنگی کمک هزینه اعزام به کربلا تعلق می‌گیرد، خاطرنشان ساخت: تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی استان زنجان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته رهروی آثار حسینیه اعظم استان زنجان نیز در غرفه جداگانه‌ای در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز