خبرگزاری کار ایران

سرپرست کارخانه خبر داد:

«کابل سازی ایران» با ۲۱ کارگر در آستانه تعطیلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۴۴

چکیده: «تولید در این کارخانه که در گذشته با بیش از ۵۰۰ کارگر فعال بود طی هشت سال اخیر به حداقل رسیده و کارگران آن به تدریج یا با اتمام قرار دادکاری‌شان تعدیل یا بازنشسته شده‌اند.»

کارخانه «کابل سازی ایران» دراستان فارس به سبب آنچه «افزایش مشکلات مالی» ذکر می‌شود با وجود اشتغال ۲۱ کارگر در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

«مسعود زارع مهذیه»، سرپرست کارخانه کابل سازی ایران با اعلام این خبر به ایلنا گفت: تولید در این کارخانه که در گذشته با بیش از ۵۰۰ کارگر فعال بود طی هشت سال اخیر به حداقل رسیده و کارگران آن به تدریج یا با اتمام قرار دادکاری‌شان تعدیل یا بازنشسته شده‌اند و در حال حاضر این واحد با ۲۱ کارگر قرارداد همکاری دارد که در صورت ادامه کاهش منابع مالی کارخانه در آستانه تعطیلی کامل قرار گرفته است.

او افزود: فعالیت این کارخانه که از سال ۱۳۵۵ برای تولید کابلهای مخابراتی(مسی) تأسیس شده بود، در سال جاری به دلیل کمبود منابع مالی و ناتوانی در تهیه مواد اولیه تولید کابلهای فیبر نوری دچار مشکل شده است.

این فعال کارگری با بیان اینکه این واحد در زمینه فروش و سفارش محصولات تولیدی مشکلی ندارد تصریح کرد: بخش عمده مشکلات این واحد به کمبود منابع مالی که امکان تامین مواد اولیه تولید را از کارخانه سلب کرده است مربوط می‌شود.

زارع مهذیه با اشاره به اینکه مدت‌ها بود که کارخانه کابل سازی ایران با حداقل تولید فعالیت می‌کرد، گفت: کارگران و مدیران کارخانه تمام تلاش خود را برای ادامه تولید انجام داده‌اند اما متاسفانه دولت هیچ حمایت و توجه‌ای به این کارخانه نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز