خبرگزاری کار ایران

۲۱۰ هزار تن ذرت دانه‌ای از مزارع شهرستان کرمانشاه برداشت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۳

۲۲ هزار و ۶۶۰ هکتار از اراضی آبی این شهرستان در سال زراعی ۹۲-۹۱ زیر کشت ذرت دانه ای رفته که از این سطح بیش از ۲۱۰ هزار تن ذرت دانه ای برداشت شده است.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: ۲۲ هزار و ۶۶۰ هکتار از اراضی آبی این شهرستان در سال زراعی ۹۲-۹۱ زیر کشت ذرت دانه‌ای رفته که از این سطح بیش از ۲۱۰ هزار تن ذرت دانه‌ای برداشت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، شهریار قاسمی افزود: در سال گذشته سطح زیر کشت ذرت دانه‌ای شهرستان ۲۳ هزار و ۶۴۰ هکتار بوده که از این سطح ۲۱۲ هزار و ۷۶۰ تن برداشت شد.

قاسمی تصریح کرد: در این راستا مقدار ۵۰۰ تن بذر اصلاح شده هیبرید(سینگل کراس ۷۰۴) و حدود ۸ هزار تن کود شیمیایی اوره از طریق مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های تابعه این شهرستان، بین ذرت کاران توزیع شده است.

وی اظهار داشت: در سال جاری دهستان‌های الهیارخانی، می‌اندربند و سراب نیلوفر به ترتیب بیشترین سطح زیرکشت ذرت دانه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند و ۱۲۳ دستگاه کمباین بومی و مهاجر کار برداشت ذرت در این شهرستان را بر عهده داشته‌اند.

گفتنی است که شهرستان کرمانشاه دارای ۳۰۱ هزار و ۱۷۲ هکتار اراضی زراعی می‌باشد که ۷۶ هزار و ۳۲۹ هکتار آن آبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز