خبرگزاری کار ایران

تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۲۵

در بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی آذربایجان شرقی به عنوان مدیر فعال در توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی انتخاب شده‌است.

ایلنا: استاندار آذربایجان‌شرقی با اهدای لوح تقدیری از خدمات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در عرصه‌ کتاب و کتابخوانی تقدیر کرد.
به گزارش ایلنا، در لوح تقدیری که از سوی «اسماعیل جبارزاده» استاندار آذربایجان‌شرقی و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان به «علی داننده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهداء شده، آمده است: «در اهمیت و جایگاه والای کتاب همین بس که تجلی کلام و وحی الهی در کتاب شریف قرآن، ‌ این معجزه عظیم نبوی هویدا و آیات نورانی‌اش بر سطرهای آن به زیبایی تمام نقش بسته است و اینک که در بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدیر فعال در توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی انتخاب شده‌اید، ضمن تبریک این موفقیت و به رسم یادبود این لوح سپاس تقدیم می‌گردد. امید است با استعانت از بارگاه ربوبی، همواره در خدمت به اسلام و مردم عزیز میهن اسلامی موفق و موید باشید.»
گفتنی است این اداره کل فعالیت‌های متعددی را در حوزه کتاب و کتابخوانی در طول سال انجام داده که برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی استان و بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب بعد از نمایشگاه تهران از اهم این فعالیت‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز