خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا؛

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر منصوب به خود را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۸

متاسفانه خبرنگار یک خبرگزاری رسمی کشوری خبری را از این نشست به نقل قول از این‌جانب منتشر کرد که نگرانی‌های فراوانی را برای ما و سایر عزیزان خانواده‌های شهدا که در آن نشست حضور داشتند به‌وجود آورده است.

ایلنا - یاسوج: رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با کذب خواندن خبر منتشر شده به نقل از وی در یکی از خبرگزاری‌ها، اظهار داشت: متاسفانه به‌رغم اینکه ما خبرنگار این خبرگزاری را در نشست دعوت نکرده بودیم و خودشان آمدند، اقدام به انتشار خبری به نقل از ما کردند که کاملا کذب و تصورات ذهنی خودشان بوده است.

«رضا پارسیان‌نژاد» در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: در نشستی که فرزندان شهدای معظم شاهد در کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه و مردم استان در مجلس خبرگان رهبری داشتند، ما هم مانند برخی از سخنرانان مطالبی را بیان کردیم.

وی با تشریح سخنان خود و برخی از سخنرانان آن نشست، خاطرنشان کرد: متاسفانه خبرنگار یک خبرگزاری رسمی کشوری خبری را از این نشست به نقل قول از این‌جانب منتشر کرد که نگرانی‌های فراوانی را برای ما و سایر عزیزان خانواده‌های شهدا که در آن نشست حضور داشتند به‌وجود آورده است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اینطوری که آقایان نوشته‌اند اصلا درست نیست و فیلم آن نشست موجود است که من به‌عنوان یکی از سخنرانان چنین چیزی را نگفته‌ام.

وی تاکید کرد: سخنان من در نشست با نماینده ولی فقیه و مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از سوی آن خبرگزاری تحریف شده و من آن خبر را تکذیب می‌کنم.

پارسیان‌نژاد گفت: متاسفانه رسانه مذکور با شیطنت خبر من را تحریف کرد اگرچه ممکن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز