خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه جدید دبیرخانه جشنواره فیروزه ۴ در خصوص نحوه ارسال آثار

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۷

چهارمین جشنواره عکس فیروزه با موضوع اولین‌های تبریز از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

ایلنا: دبیرخانه چهارمین جشنواره عکس فیروزه تبریز، با انتشار اطلاعیه‌ای، جزییات و نحوه شرکت در این جشنواره از سوی عکاسان را اعلام کرد.
به گزارش ایلنا در این اطلاعیه ضمن تاکید بر موارد اعلام شده در فراخوان جشنواره نکاتی در خصوص نحوه ارسال آثار به منظور ارائه به هیات داوران مورد اشاره قرار گرفته است.
در این اطلاعیه از عکاسان خواسته شده است تا عکس‌های خود با «سایز کامل» و «ادیت مجاز» به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند. همچنین عکاسان شرکت کننده می‌توانند تا بیستم آذرماه نسبت به تحویل نهایی آثار اقدام مقضی اقدام نمایند.
در صورتی که هر یک از شرکت کنندگان بخواهند عکسی را جایگزین یکی از عکس‌های دیگر ارائه شده نمایند، بایستی نسبت به جایگزین کردن کل «مجموعه عکس» ارائه شده به دبیرخانه اقدام نمایند.
همچنین لازم است اینجایگزینی صرفا بوسیله سی دی صورت گرفته شود.
آن دسته از شرکت کنندگان در جشنواره که تاکنون به صورت حضور در جشنواره شرکت نداشته‌اند می‌توانند حداکثر تا پنجم آذرماه نسبت به رزرو هتل در ساعات اداری، با شماره تلفن ۰۴۱۱۳۳۷۰۶۸۸ تماس و برای انجام فعالیت عکاسی اقدام نمایند.
لازم به ذکر چهارمین جشنواره عکس فیروزه با موضوع اولین‌های تبریز از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز