خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه:

۲۰۶۸ طرح خودکفایی در استان کرمانشاه اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۱

با اعطای تسهیلات اشتغالزایی ۲۰۶۸ طرح خودکفایی در استان کرمانشاه به اجرا در آمده است.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی اعطا شده به مددجویان از منابع امدادی و بالغ بر ۹۶ میلیارد ریال از منابع بانکی به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سیامک پاکرو تاکید کرد: تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شامل وام‌های مشاغل خانگی، خودکفایی و کارانگیزی است.

وی ادامه داد: سقف تسهیلات خودکفایی ۱۵۰ میلیون ریال، مشاغل خانگی ۵۰ میلیون ریال و کارانگیزی ۲۰ میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اظهار داشت: با اعطای تسهیلات اشتغالزایی ۲۰۶۸ طرح خودکفایی در استان کرمانشاه به اجرا در آمده است.

وی یادآور شد: دامپروری، خدمات و صنایع دستی از اصلیترین طرح‌های اشتغالزایی به اجرا در آمده توسط مددجویان استان کرمانشاه است.

به گفته پاکرو تسهیلات اشتغالزایی اعطا شده در راستای خودکفایی و خارج شدن مددجویان از گردونه حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت می‌شود.

پاکرو در پایان با بیان اینکه کمیته امداد برای اجرای بهتر بر طرح‌های اشتغالزایی مددجویان نظارت می‌کند، تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون بالغ بر ۳۰ هزار بازدید و نظارت بر طرح‌های خودکفایی واشتغالزایی مددجویان استان کرمانشاه اعمال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز