خبرگزاری کار ایران

در دیداری دوستانه صورت گرفت؛

پیروزی جوانان ایران مقابل پادووای سن پائولو

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۸

گزارشگر بازی پس از اتمام بازی به کادر فنی تیم ملی گفت ۵ بازیکن تیم ملی جوانان، می‌توانند در لیگ‌های اروپایی بازی کنند.

تیم ملی فوتبال جوانان در دومین بازی دوستانه در اردوی ایتالیا توانست دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش ایلنا، ایران با ترکیب میثم لباف، امیرحسین کریمی، سیدمجید حسینی، میثم جودکی، آرمین سهرابیان، حسن داداشی(از دقیقه ۶۸ علی فتحیان)، میلاد سرلک، سیاوش حق‌نظری(از دقیقه ۷۳ ماهان رحمانی)، محمدرضا سلیمانی(از دقیقه ۶۵ وحید ذوالقدر)، مبین عزتی و علی قلی‌زاده(از دقیقه ۷۰ بابک عبدالله‌زاده) به میدان رفت و بازی برتری ارائه داد و توسط مبین عزتی در دقایق ۴۰ و ۶۵ به دو گل رسید تا بازی را دو بر صفر ببرد.

حسین مرادی سرپرست تیم ملی جوانان در این باره گفت: بازی در ورزشگاه اختصاصی تیم پادووای سن‌پائولوی ایتالیا انجام شد که امکانات بسیار حرفه‌ای داشت و این تیم لیگ ۴ ایتالیا از تیم‌های پایه در همه رده‌ها برخوردار بود که بازیکنان تیم‌های پایه این باشگاه از نونهالان گرفته تا نوجوانان و جوانان و امید برای دیدن بازی مقابل ایران به ورزشگاه آمده بودند.

وی ادامه داد: در بازی اول مقابل جوانان ایتالیا، برای اولین بار بود که بازی یک تیم ملی پایه به صورت زنده از شبکه رای‌اسپرت پخش زنده می‌شد و گزارشگر بازی پس از اتمام بازی به کادر فنی تیم ملی گفت ۵ بازیکن تیم ملی جوانان، می‌توانند در لیگ‌های اروپایی بازی کنند.

مرادی در پایان گفت: تیم ملی جوانان امروز در شهر پادووا گردشی انجام خواهد داد و بعد ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران، ایتالیا را به مقصد دوبی ترک می‌کند و فردا صبح ساعت ۹:۳۰ در تهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز