خبرگزاری کار ایران

لیلا حاتمی به اکران خصوصی «سر به مهر» نیامد

کد خبر : ۱۲۲۷۰۹

فیلم «سر به مهر» در جشنواره فیلم فجر توانسته بود سیمرغ بلورین بخش کارگردانی نگاه نو مسابقه فیلمسازان اول را توسط هادی مقدم دوست دریافت کند.

ایلنا: اکران خصوصی فیلم سینمایی «سر به مهر» دیشب(۱ آبان) با حضور عوامل فیلم، اهالی سینما و رسانه در سینما فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی مقدم دوست(نویسنده و کارگردان)، حمید نعمت الله(نویسنده و مشاور کارگردان)، خاطره اسدی(بازیگر) و محمدرضا شفیعی(تهیه کننده) ازجمله میزبانان این مراسم بودند.

«لیلا حاتمی» بازیگر نقش اول فیلم که خبر از حضور او در این شب داده بودند؛ از غایبان این مراسم بود.

در این مراسم که هیچ سخنرانی نداشت، سینماگرانی همچون ابوالحسن داودی، جابر قلسمعلی، گلاره عباسی، منوچهر هادی، نازنین مفخم، علی علایی، مازیار فکری ارشاد، رضا توکلی حضور داشتند.

تهیه کننده این فیلم محمدرضا شفیعی است. فیلم «سر به مهر» در جشنواره فیلم فجر توانسته بود سیمرغ بلورین بخش کارگردانی نگاه نو مسابقه فیلمسازان اول را توسط هادی مقدم دوست دریافت کند.

لیلا حاتمی، خاطره اسدی و آرش مجیدی از بازیگران اصلی فیلم «سر به مهر» هستند.

این فیلم داستان دختر تنها و خسته‌ای است که کمک‌های یک دوست باعثبهبود شرایطش می‌شود، اما این دختر برای معرفی این دوست به دیگران شهامت کافی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز