خبرگزاری کار ایران

فرماندار رباط کریم:

اشتغال یکی از مهمترین نیازهای جامعه به ویژه جوانان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۷۱

فرماندار رباط کریم گفت: اصلاح ساختار و مدیریت اقتصادی کشور در دولت، نوید بخش افق های نو در صیانت از اشتغال پایدار و ایجاد فرصت های شغلی جدید است

ایلنا: فرماندار رباط کریم گفت: اصلاح ساختار و مدیریت اقتصادی کشور در دولت، نوید بخش افق‌های نو در صیانت از اشتغال پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است.

به گزارش ایلنا، بیژن سلیمان‌پور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رباط کریم که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اشتغال یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه به ویژه جوانان است و این مهم یک مساله چندوجه است. وبرای حل مشکل اشتغال باید تحولی در حوزه مدیریت کلان اقتصادی و مدیریت کشور ایجاد شود.

به گزارش ایلنا از رباط کریم، وی افزود: رسالت اصلی دولت این است که با همکاری وتقویت بخش خصوصی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف را فراهم کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم اضافه کرد: امیدواریم با سیاست‌هایی که دولت یازدهم در پیش گرفته و آرامش و ثباتی که در کشور حاکم شده، رونق اقتصادی شکل بگیرد و مقدمات ایجاد ظرفیتهای جدید شغلی فراهم شود.

سلیمان‌پور شرایط شهرستان رباط کریم رابرای ورود و فعالیت بخش خصوصی مطلوب خواندو ابراز امید واری کرد: باید بتوان با ایجاد یک فضای گفت‌وگو و تعامل مثبت میان دستگاه‌های مختلف اجرایی و بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران، زمینه بهبود فضای کسب و کار را در شهرستان به وجود آورد.

فرماندار رباط کریم گفت: در حال حاضر تلاش و سعی ما بر این است که از وضعیت اشتغال موجود صیانت کرده و سپس برای ایجاد ظرفیتهای شغلی جدید برنامه ریزی کنیم.

در ادامه این جلسه وضعیت کنونی و عملکرد ادارات شهرستان رباط کریم در حوزه اشتغال بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز