خبرگزاری کار ایران

اظهار ندامت مدیر وبلاگ مبتذل؛

نوجوان مبتذل نگار بعد از توبه با دستور قاضی آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۷

پس از انتقال این نوجوان به پایگاه انتظامی، وی مدعی شد که به دلیل عدم آگاهی از جرایم سایبری و با تحریک دوستانش برای راه‌اندازی چنین وبلاگی اغفال شده است.

ایلنا: رئیس پلیس فتای استان بوشهر روز گذشته از دستگیری نوجوانی که با تحریک دوستانش به راه‌اندازی وبلاگی غیراخلاقی و ترویج ابتذال اقدام کرده بود، خبر داد؛ اما قاضی پرونده بعد از اظهار ندامت و توبه متهم، حکم به آزادی وی داد.

به گزارش ایلنا، داریوش پورسعید، رئیس پلیس فتا بوشهر در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس فتای استان بوشهر در راستای پایش فضای مجازی وبلاگی را شناسایی کردند که به انتشار محتوای غیراخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال غرب اقدام کرده بود.

وی با بیان اینکه مأموران در راستای مقابله با جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی، مدیر این وبلاگ را شناسایی کردند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم که نوجوانی ۱۶ ساله بود، به پایگاه انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر افزود: پس از انتقال این نوجوان به پایگاه انتظامی، وی مدعی شد که به دلیل عدم آگاهی از جرایم سایبری و با تحریک دوستانش برای راه‌اندازی چنین وبلاگی اغفال شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این نوجوان با پیشنهاد پلیس فتا و با توجه به ابراز ندامت وی و دستور قاضی پرونده آزاد شد، اظهار داشت: این اقدام پلیس در جهت تحت آموزش اجتماعی قرار گرفتن این نوجوان ۱۶ ساله صورت پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز