خبرگزاری کار ایران

دریافت نشان برنز ۳ ستاره تعالی منابع انسانی توسط بانک‌پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۴

در مراسم اعطای «جایزه تعالی منابع انسانی»، بانک پاسارگاد موفق به کسب نشان برنز ۳ ستاره، به‌عنوان عالیترین رتبه تعالی منابع انسانی در بین کلیه سازمان‌ها و بانک‌های شرکت‌کننده شد.

بانک‌پاسارگاد موفق شد در نهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی و در اولین سال حضور خود، نشان برنز ۳ ستاره تعالی منابع انسانی را دریافت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در مراسم اعطای «جایزه تعالی منابع انسانی» که در تاریخ ۲۸ آبان‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک پاسارگاد موفق به کسب نشان برنز ۳ ستاره، به‌عنوان عالیترین رتبه تعالی منابع انسانی در بین کلیه سازمان‌ها و بانک‌های شرکت‌کننده شد.
براساس این خبر، بانک‌پاسارگاد به عنوان سازمانی پیشرو، توجه خاصی به سرمایه‌انسانی خود به عنوان یکی از عوامل مهم موفقیت و پیشرفت خود داشته و با به‌کارگیری مدل‌های کارشناسی‌شده، قدم‌های اساسی در راه تعالی سرمایه‌انسانی خود بر داشته‌است.
مدل تعالی منابع‌انسانی با بهره‌گیری از مدل‌های تعالی سازمانی، با همکاری و تلاش جمعی از اندیشمندان این حوزه در طول چند سال تحقیق و کار مداوم طراحی و آماده اجرا شد. این مدل یک چارچوب جامع مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌های محوری، معیار‌ها و شاخص‌ها در حوزه منابع‌انسانی سازمان است که به مدیران منابع سازمانی کمک می‌کند با ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرایند و نتایج منابع‌انسانی سازمان نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آن‌ها و رسیدن به سازمان یادگیرنده و توسعه یافته برنامه‌ریزی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز