خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان در جلسه شورای اداری کاشان:

کاشان در حوزه اقتصادی به عنوان یک شهرستان الگو در کشور می‌درخشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۷۷

ظرفیت‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی صنعتی زیاد شهرستان کاشان باعثشده تا این شهرستان از ۱۷ استان کشور جلو‌تر باشد.

ایلنا: معاون سیاسی اجتماعی استان اصفهان گفت: ظرفیت‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی صنعتی زیاد شهرستان کاشان باعثشده تا این شهرستان از ۱۷ استان کشور جلو‌تر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمد مهدی اسماعیلی» عصر روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان ویژه کاشان تحقق حماسه سیاسی سال جاری را مصداق و نمونه اعلای حضور حداکثری مردم کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر رو روستا عنوان کرد و گفت: علیرغم تحریم‌ها و فضاسازی‌هایی که دشمنان نظام برعلیه کشورمان به‌وجود آورده بودند مشاهده کردیم که قولی که مقام معظم رهبری در شکل گرفتن حماسه سیلسی داده بودند باعثشد تا این مشارکت به عنوان یک تجربه ماندگار در تاریخ کشورمان ثبت شود.

وی به انتخابات ریاست جمهوری ۴ سال قبل اشاره کرد و گفت: علیرغم عناصر نفوذی که دشمنان وارد صحنه کرده بودند تا سلامت انتخابات را دچار تشدید کنند حضور پرشور مردم در این دور از انتخابات نیز برگ زرین دیگری در کشورمان را رقم زد.

اسماعیلی استراتژی مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبدیل شدن به مظهر عمومی دانست و گفت: در این دور از انتخابات بالا‌ترین دستاورد را از نظر کارآمدی و سلامت نظام جمهوری اسلامی ایران اثبات شد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان ایجاد یک وفاق ملی با محوریت رهبری را بهترین دستاورد یازدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: همانطور حماسه سیاسی مد نظر رهبری با موفقیت سپری شد در حماسه اقتصادی نیز نظیر حماسه سیاسی با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی خواهیم توانست کمبود‌ها را جبران کنیم.

وی به بی‌اثر بودن تحریم‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: همه تحریم‌هایی که دشمنان برعلیه کشورمان به کار بردند به خاطر این بود که مردم از آرمان‌های خود دست بردارند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه چون امریکا اساسا با هویت اسلام مخالفت دارد کشورمان را در تحریم قرارداده است گفت: تنها راهکار مقابله با تحریم‌های اقتصادی اتکا به تولید داخل و کاهش وابستگی به درآمد‌های نفتی است.

وی از شهرستان کاشان در حوزه اقتصادی به عنوان یک شهرستان الگو در کشور نام برد و گفت: ظرفیت‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی صنعتی زیاد شهرستان کاشان باعثشده تا این شهرستان از ۱۷ استان کشور جلو‌تر باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استان اصفهان به جایگاه بسیار بالای صنعت فرش کشان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هویت کاشان به فرش گره خورده است لذا تولیدکنندگان این صنعت با اتکا به داشته‌های خود توانسته‌اند بدون اتکا به خارج این صنعت را همچنان پویا و پایدار نگاه دارند.

وی اعتقاد و باورداشتن توانمندی‌ها در مباحثاقتصادی را مهم‌ترین راهکار عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: چون دشمن از دشمنی‌های خود علیه کشورمان دست برنخواهد داشت اگر در توانمندی‌ها به یک باور جمعی برسیم خواهیم توانست در صحنه اقتصادی نیز موفق باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز