خبرگزاری کار ایران

ارتقای مهارت‌های شخصی در کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۵۳

کتاب " چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های شخصی در کسب و کار " نوشته‌ی پرویز درگی(مدرس دانشگاه - مشاور و محقق بازاریابی) اخیرا از سوی انتشارات بازاریابی، منتشر و به بازار آمده است.

ایلنا؛ کتاب " چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های شخصی در کسب و کار " نوشته‌ی پرویز درگی(مدرس دانشگاه - مشاور و محقق بازاریابی) اخیرا از سوی انتشارات بازاریابی، منتشر و به بازار آمده است.

به گزارش ایلنا، این کتاب شامل پنج فصل است که عبارتند از: بینش‌های فردی و ارتقای مهارت‌های شخصی، بالندگی ذهنی و ارتقای مهارت‌های شخصی، تکنیک‌های پایه‌ای و ارتقای مهارت‌های شخصی، برندسازی و ارتقای مهارت‌های شخصی، کارآفرینی و ارتقای مهارت‌های شخصی.

مولف در توضیح پیشگفتار این کتاب آورده است: «چهل گفتار، نام تازه‌ای است برای مجموعه‌ی جدیدی از کتاب‌هایم. تا کنون(ابتدای پاییز سال ۹۲) ۵ عنوان آن تدوین شده که برخی چاپ و برخی در حال چاپ هستند. این ۵ عنوان عبارتند از:

چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب و کار

چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های بازاریابی

چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های فروش

چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های شخصی در کسب و کار

چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های مشتری‌نوازی

پرویز درگی همچنین در بخش دیگری از پیشگفتار درمورد نحوه‌ی شکل‌گیری مجموعه کتاب‌های " چهل گفتار " نوشته است: " من معلم بازاریابی‌ام و دانشجوی همیشگی بازار. زندگی و حرفه‌ام تدریس، مشاوره و تحقیقات بازاریابی است… به تجربه دریافتم هم دانشجویان و هم مدیران به هنگام داشتن پرسشی، کمتر تمایل دارند کتابی را از آغاز تا پایان بخوانند، یا پرحوصله به صاحب نظرانی مجرب مراجعه کنند تا بادریافت تجربه‌ی آنان، کوششی تازه را با مرارت آغاز کنند که به پاسخ پرسش خودشان بیانجامد…آنچه می خوانید پیش از این در وبلاگم قرار داشت که با نظمی تازه تقدیم تمامی علاقه‌مندان به ویژه مدیران، دانشجویان بازاریابی و اهالی بازاریابی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز