خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

هنر به کمک مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۴۸

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به همراه هیئتی از حوزه هنری استان بازدید کرد.

ایلنا: در دیدار فرمانده انتظامی استان و هیئت همراه از حوزه هنری استان آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده جدی از هنر و ابزار هنری در جهت کمک به مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تأکید شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این دیدار سردار سرتیپ مسعود خرم نیا گفت: کار فرهنگی و اطلاع رسانی از طریق هنر اولویت نیروی انتظامی در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی است و برخورد قهری در مرحله دوم قرار دارد.
خرم نیا افزود: در عصر کنونی زبان هنر رسا‌ترین، صمیمی‌ترین و مؤثر‌ترین زبان‌هاست و هنرمندان باید در رفع آسیب‌های اجتماعی بازوی فرهنگی پلیس باشند.
در این دیدار رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز گفت: حوزه هنری آمادگی لازم را دارد تا آسیب‌های اجتماعی احصا شده توسط نیروی انتظامی را در کارگروه‌های تخصصی بررسی و راهکارهای فرهنگی را ارائه نماید.
حسن میلانی گفت: یک فیلم خوب یا یک رمان اثرگذار می‌تواند در عمق دل و جان جوان‌ها اثر کند و آن‌ها را به مسیر صحیح زندگی رهنمون کند.
میلانی گفت: هنر برای آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق فراگیر، دین‌گریزی روابط بی - قید و شرط و آسیب‌هایی از این دست، راهکارهایی در چنته دارد که با همکاری نیروی انتظامی و حوزه هنری می‌تواند پدیدار شود.
در این دیدار بر لزوم افزایش همکاری‌های دو نهاد تأکید شد و مقرر شد جلسات منظمی ما بین دو ارگان برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز