خبرگزاری کار ایران

دانشگاه سمنان میزبان همایش ملی «آسیب‌شناسی نهادهای مالی در اقتصاد اسلامی»

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۳۷

همایش ملی آسیب شناسی نهادهای مالی در اقتصاد اسلامی امروز ۲۹ آبان ماه با حضور چهره های کشوری در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.

ایلنا - سمنان: همایش ملی آسیب‌شناسی نهادهای مالی در اقتصاد اسلامی امروز ۲۹ آبان ماه با حضور چهره‌های کشوری در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، دبیر اجرایی این همایش با اعلام این خبر گفت: این همایش با حضور مصباحی مقدم و کاتب به ترتیب رئیس وسخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، قادری و علی محمد احمدی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و سبحانی اقتصاددان برگزار می‌شود.
رحمان سعادت به مقالات ارائه شده به دبیرخانه این همایش اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۲ عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که با رای هیات داوران چهار مقاله انتخاب که دو مقاله در این همایش ارائه می‌شود.
سعادت به محورهای این همایش اشاره کرد و افزود: حسابداری در مالیه اسلامی، مدیریت در بازارهای مالی اسلامی، چشم انداز آینده نهاد‌ها و بازارهای مالی اسلامی، توسعه اقتصادی و مالیه اسلامی از جمله محورهای این همایش دو روزه است.
این همایش با همکاری دانشگاه سمنان، پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس و انجمن اقتصاد اسلامی ایران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز