خبرگزاری کار ایران

جلسه‌ای به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی در زنجان با خیرین انجمن تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۷۵

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی استان زنجان گفت: جلسه ای به مناسبت هفته حمایت از بیمارن کلیوی همگام با خیّرین انجمن کلیوی زنجان و همسو در جهت کاهش آلام بیماران کلیوی در زنجان تشکیل شد.

زنجان _ ایلنا: مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی استان زنجان گفت: جلسه‌ای به مناسبت هفته حمایت از بیمارن کلیوی همگام با خیّرین انجمن کلیوی زنجان و همسو در جهت کاهش آلام بیماران کلیوی در زنجان تشکیل شد. دیدار با یکی از پیشکسوتان قلب و عروق زنجان و پزشک دیالیز تا سال ۸۵، از دیگر برنامه‌های این انجمن بود.
به گزارش ایلنا از زنجان، طی نشستی ابان ماه سالجاری و به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی با حضور مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و جمعی از اعضای این انجمن با حضور در منزل مهدی قلعه‌ای از بنیانگذاران انجمن کلیوی، از حمایت‌های مالی وی قدردانی کردند.
به گفته وی دیدار با هرمز بشارتی یکی از پیشکسوتان قلب و عروق زنجان و پزشک دیالیز تا سال ۸۵، از دیگر برنامه‌های این انجمن بود.
همچنین این اعضاء با حضور در منزل لیلا محمدی یکی از بیماران پیوندی این انجمن که از برادر خود پیوند کلیه شده بود، از حس نوعدوستی این خانواده نسبت به یکدیگر با اهداء لوح تقدیر شد.
گفتنی است دیدار از خانواده مرحوم داود خوشدل که اعضاء فرزند خود را پس از مرگ مغزی اهداء کردند و دلجویی از این خانواده از دیگر برنامه‌های این انجمن بود.
در این دیدار‌ها ضمن اهداء لوح، بر کاهش آلام بیماران از طریق کمک‌های مالی خیّرین تاکید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز