خبرگزاری کار ایران

برای ما موفقیت فوتبال استان مهم است؛

مهاجری: تیم‌های مشهدی برای جذب بازیکن ما، قانونی عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۶۳

برای ما موفقیت فوتبال استان مهم است و در این خصوص حاضریم هرگونه همکاری را با سایر نمایندگان فوتبال استان انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: اگر هر تیم دیگری از نمایندگان استان در لیگ دسته اول قصد جذب یک بازیکن از جمع این تیم را دارد باید با مسوولان و کادر فنی باشگاه مذاکره کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری با تاکید بر این مطلب، افزود: در ابتدای رقابت‌های لیگ دسته اول به تمامی مسوولان باشگاهی مشهدی حاضر در لیگ دسته اول اعلام کردیم اگر فکر می‌کنند بازیکن تیم ما به آنها کمک می‌کند، از راه‌های اصولی وارد عمل شوند و با مسوولان و کادر فنی باشگاه مذاکره کنند.

وی افزود: برای ما موفقیت فوتبال استان مهم است و در این خصوص حاضریم هرگونه همکاری را با سایر نمایندگان فوتبال استان انجام دهیم.

مهاجری در خصوص وضعیت تیم فوتبال سیاه‌جامگان هم گفت: متاسفانه ما در چند مسابقه بر خلاف انتظارمان نتایج خوبی را کسب نکردیم و این موضوع باعثشد مشکلاتی برای ما بوجود آید اما در نهایت با پیروزی هفته گذشته در مقابل تیم مدعی استقلال اهواز شرایط خوبی پیدا کردیم و اوضاع را به روال عادی بازگرداندیم.

وی تصریح کرد: با این پیروزی روحیه بهتری برای ادامه کار پیدا کرده ایم و در حال حاضر با تمرینات منظم، سعی می‌کنیم در بازی این هفته که روز شنبه ۲ آذرماه مقابل گیتی‌پسند در اصفهان برگزار می‌شود، ۳ امتیاز را بدست آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز