خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهور؛

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منصوب شد

کد خبر : ۱۲۲۱۳۴

علیرضا دلیری به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان طی حکمی علیرضا دلیری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم سورنا ستاری، خطاب به آقای دلیری آمده است:

«جناب آقای علیرضا دلیری؛ با توجه به ضرورت پشتیبانی و بسترسازی برای پیشبرد و تعالی علم، فناوری و نوآوری در کشور و با عنایت به تجاربی که از آن برخوردارید؛ جنابعالی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب می نمایم.

امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و در پرتو ارزش ها و اصول گرانقدر اسلامی، با رعایت صرفه و صلاح بیت‌المال و امانتداری و با برخورداری از همکاری صمیمانه دستگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور نسبت به انجام مأموریت‌های محوله کوشا باشید.

توفیق جنابعالی را از درگاه احدیت خواستار م.

به این وسیله از زحمات جناب آقای دکتر طالبی که در دوران تصدی این مسئولیت مهم، سنگ بنای بسیاری از تحولات و زمینه ساز پیشرفت این معاونت بوده اند، کمال تشکر و قدر دانی را بعمل می آورم.»

شایسته یادآوری است علیرضا دلیری، فرزند سردار شهید مرتضی دلیری، دارای فوق لیسانس مدیریت مالی - دانشگاه تهران و فوق لیسانس مدیریت بازگانی می‌باشد.

وی در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود مسئولیت‌های متعددی از جمله مدیرکل برنامه، بودجه و تحول اداری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مدیرکل اداری مالی این معاونت، معاون توسعه مدیریت پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری کشور را دارا می باشد.

علاوه بر این از دیگر سوابق اجرایی ایشان می‌توان به چهار دوره مدیر نمونه سال، مدیرکل تبادل فناوری و توسعه کسب و کار این معاونت - مشاور مالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور و رئیس گروه حسابرسی پروژه های عمرانی دفاتر ائمه جمعه سراسر کشور اشاره کرد.

وی همچنین دارای چندین مقاله حسابداری و حسابرسی در نشریات علمی و پژوهشی داخلی و نیز دارای سوابق تدریس در دانشگاه‌ علامه طباطبایی و دیگر دانشگاه‌ها می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز