خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه مازندران در کنگره ابن شهر آشوب:

ابن‌شهرآشوب شخصیتی است که حد و مرز ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۰۴

ابن‌شهرآشوب و شخصیت حقوقی آن کسی است که شخصیت‌ها ان حد و مرز ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ابن‌شهرآشوب و شخصیت حقوقی آن کسی است که شخصیت‌ها ان حد و مرز ندارد.

به گزارش ایلنا از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در نخستین کنگره ابن‌شهرآشوب ساروی در مجتمع پردیس نیروی انتظامی با تشکر از اینکه این کنگره به صورت باشکوه با توجه به پیام‌های متعدد علما و بزرگان همراه بوده است، اظهار داشت: از تمامی کسانی که برای برگزاری این کنگره زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه عالمان حاکم بر زمان هستند، ادامه داد: ابن‌شهرآشوب و شخصیت حقوقی آن کسی است که شخصیت‌ها ان حد و مرز ندارد.

طبرسی با اعلام اینکه انتظار داشتیم که حوزه علمیه قم این کنگره‌ بین‌المللی را برگزار می‌کرد، گفت: به دلیل پیشینه تشیع در مازندران، سعی شد که این کنگره در مازندران برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه این جمع شریف کمی و کیفی با حضور آیات فضلا و فرهیختگان، حوزویان برگزار شد، تصریح کرد: از ۲۰ کشور خارجی در این همایش حضور دارند.

دبیر کنگره بین‌المللی ابن شهرآشوب ساروی با بیان اینکه شناسایی رجال بزرگ همت می‌خواهد، خاطر نشان کرد: علم و دین وطن، مکان و زمان نمی‌شناسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز