خبرگزاری کار ایران

در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز صورت گرفت؛

کسب مقام برتر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدا لوحی از زحمات دلسوزانه و آگاهانه غلامرضا منتظری در امر ترویج فرهنگ نماز قدردانی کرد.

گرگان - ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدا لوحی از زحمات دلسوزانه و آگاهانه غلامرضا منتظری در امر ترویج فرهنگ نماز قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از گرگان؛ در متن این تقدیر نامه آمده است:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر منتظری

مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان

نماز، رشته ی الفت بین بندگان و خداست، فریضه ای که خداوند مهربان از باب عشق و محبت از انسان خواسته است. آنان که در این صف نور و وادی حضور، همیشه نغمه سرای سرود توحیدند و پای در رکاب معرفت، باریافتگان به ساحت قدسی نماز و قرب یافتگان به آستان ملکوتی معبودند.

بار دیگر توفیق الهی یارمان شد، با کسب مقام شایسته تقدیر در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، توجه دست اندرکاران امر اقامه نماز کشور را جلب نمائیم.

تردید نداریم این موفقیت خطیر پس از یاری رب خبیر، حاصل همراهی و همکاری جنابعالی در این تلاش گروهی بوده است. از زحمات دلسوزانه و آگاهانه شما در امر ترویج فرهنگ نماز قدردانی می کنم و از درگاه خداوند متعال می خواهم اجر تام و تمام این عمل نیک را با بهترین پاداش ها پاسخ دهد.

علی جنتی

رئیس ستاد اقامه نماز و

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز