خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی شرکت گاز کردستان خبر داد:

بهره‌مندی ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری و روستایی کردستان از نعمت گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۱۳

چکیده: " عملیات گاز رسانی به ۱۰۴ روستا در دست اجراست که با گاز رسانی به روستاهای فوق تعداد روستاهای گاز دار استان تا پایان امسال به بیش از ۸۰۰ روستا خواهد رسید. "

ایلنا: رئیس روابط عمومی شرکت گاز کردستان گفت: ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری و روستایی استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
هوشنگ اولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: استان کردستان دارای ۲۵ شهر و ۱۷۳۲ روستا است که از این تعداد ۲۴ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه قریب به ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری استان را شامل می‌شود، تصریح کرد: مابقی جمعیت باقی مانده استان مربوط به شهر اورامانات تخت است که عملیات گاز رسانی به آن از اردیبهشت امسال شروع شده و تا دهه فجر به اتمام می‌رسد.
اولی‌زاده افزود: در روستاهای استان کردستان نیز قابلیت گاز رسانی به تعداد هزار و ۵۰ روستا وجود دارد که از این تعداد هم اکنون ۷۲۳ روستا معادل ۷۳% از جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز کردستان یادآور شد: عملیات گاز رسانی به ۱۰۴ روستا در دست اجراست که با گاز رسانی به روستاهای فوق تعداد روستاهای گاز دار استان تا پایان امسال به بیش از ۸۰۰ روستا خواهد رسید.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه این روند برنامه‌ریزی برای گاز رسانی به صد روستای دیگر در دست اجراست، خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که تعداد خانوارهای شهری بهره‌مند از گاز طبیعی ۲۹۳ هزار و تعداد خانوارهای روستایی ۹۵ هزار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز