خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با ایلنا:

تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع کلید خورد

کد خبر : ۱۲۱۹۴۳

وزیر نیرو خواستار تخصیص ۳هزار میلیارد تومان در بودجه ۹۳ جهت تامین آب ۸ میلیون روستایی است که در صورت تامین مشکلات کم آبی روستاییان حل می‌شود.

سوال از وزیر نیرو و تصویب طرح تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع مهمترین مباحثمورد بررسی در جلسه روز گذشته(۲۸ آبان) کمیسیون کشاورزی بود.

محمد تقی توکلی(نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به سوالات نمایندگان از وزیر نیرو در جلسه روز گذشته کمیسیون اظهار داشت: یکی از سولات مطرح شده درخصوص کمبود آب کشاورزان حوزه سد زاینده‌رود بود که حسن کامران(نماینده مردم اصفهان) خواستار رفع مشکل کم آبی و یا پرداخت خسارت به کشاورزان این محدوده شد. با وجود توضیحات وزیر قرار شد کمیته‌ای متشکل از مسئولین وزارت نیرو و نماینده اصفهان تشکیل شود.

این عضو کمیسیون کشاورزی در ادامه به سوال آصفری نماینده مردم اراک درخصوص مشکلات کم آبی روستاهای شهرستان اراک و خنداب اشاره و تصریح کرد: وزیر نیرو در این رابطه مشکلات کمبود اعتبار در بخش کشاورزی را مطرح کرد ضمن اینکه قول مساعد داد که مشکلات کم آبی روستاهای این شهرستان رفع شود.

وی افزود: وزیر نیرو در این جلسه خواستار تخصیص ۳هزار میلیارد تومان در بودجه ۹۳ جهت تامین آب ۸ میلیون روستایی را داشته که در صورت تامین مشکلات کم آبی روستاییان حل می‌شود.

توکلی همچنین گفت: نمایندگان به طرح تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع رای مثبت دادند و بر این اساس بعد از مشخص شدن اعضا در مجلس رای گیری شده و به جریان خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز