خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید بانک توسعه تعاون:

بانک توسعه تعاون برای کارآفرینی برنامه‌های جدیدی دارد

کد خبر : ۱۲۱۶۱۵

تأمین مالی و ارائه خدمات مشاوره‌ای مالی و سرمایه گذاری اعتباری با اولویت تعاونی‌ها از دیگر فعالیت‌های دور جدید بانک توسعه تعاون است.

مدیرعامل جدید بانک توسعه تعاون؛ اصول بسترسازی برای حضور شرکت‌های تعاونی در بازار سرمایه و بورس از طریق ین بانک را اصلی‌ترین مأموریت جدید بانک توسعه تعاون اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمانی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید بانک توسعه تعاون گفت: این بانک باید در دور جدید تمرکز خود را در بخش تعاون متناسب کند تا بتواند بخش تعاون را برای توسعه پایدار همسان با دیگر فعالیت‌های اقتصادی آماده سازد.
به گفته بهمانی؛ بانک توسعه تعاون باید در دور جدید نظام تخصصی داشته باشد و بتواند با بهره‌گیری از بخش‌های دیگر اقتصادی خود را توانمند کرده و برای حضور در فعالیت‌های سرمایه‌ای و بورس خود را آماده سازد.
مدیرعامل جدید بانک توسعه تعاون تصریح کرد: تأمین مالی و ارائه خدمات مشاوره‌ای مالی و سرمایه گذاری اعتباری با اولویت تعاونی‌ها از دیگر فعالیت‌های دور جدید بانک توسعه تعاون است.
بهمانی افزود: بانک توسعه تعاون برای کارآفرینی نیز برنامه‌های جدیدی در نظر دارد.
در ادامه این مراسم ماشالله عظیمی(مدیرعامل سابق بانک توسعه تعاون) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: این بانک از سطح فعالیت خود به بانک مرکزی هیچ بدهی ندارد و توانسته در بخش تعاون خود را بعنوان یک سوپرمارکت بانکی معرفی کند.
به گفته عظیمی؛ پرداخت تسهیلات در این بانک یک هزار درصد رشد داشته است و این درحالی است که در همه بخش‌های اقتصادی بانک توسعه تعاون حضور چشمگیری داشته است.
وی همچنین به معوقات بانکی بانک توسعه تعاون اشاره کرد و گفت: این بانک کمتر از ۷ درصد معوقه بانکی دارد و همچنین کفایت سرمایه در این بانک ۲۷ درصد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز