خبرگزاری کار ایران

خادمین عرصه کتاب و کتاب‌خوانی هریس تجلیل شدند

کد خبر : ۱۲۱۶۰۹

امسال به شیوه خلاقانه و ابتکاری، برگزیدگان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی شهرستان را بر اساس بیانات مقام معظم رهبری انتخاب نموده‌ایم که با بازخوانی این فرمایشات قصد داریم، ‌ خادمین این عرصه به ارزش و عظمت خدمات و تلاش‌های خودشان از دیدگاه معظم له، پی ببرند.

ایلنا: در دیدار کتابداران و فعالان حوزه کتاب شهرستان هریس، با امام‌جمعه این شهر از خادمان کتاب و کتابخوانی این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش ایلنا در این دیدار که با حضور فرماندار، سرپرست شهرداری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان دیگر در بیت امام جمعه برگزار شد، از مدیر فعال در توسعه کتاب و کتاب‌خوانی، نویسنده فعال در توسعه کتاب و کتاب‌خوانی، مسئول کتابخانه نمونه، کتابدار فعال شهرستان، مسن‌ترین عضو فعال کتابخانه، یاور نمونه کتابخانه، خانواده نمونه عضو کتابخانه، مادر و زن خانه‌دار عضو فعال کتابخانه، اهداگر نمونه کتاب، کتابخوانان نمونه شهرستان و دو نفر از برندگان مسابقات کتابخوانی تجلیل شد.
محمد رحمانی، رئیس اداره کتابخانه‌های هریس، در این دیدار گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های شهرستان، با تمرکز بر شاخص‌های چهارگانه(منابع، اعضاء، میزان امانت و مراجعین) و فضای کتابخانه‌ای ارائه کرد و گفت: امسال به شیوه خلاقانه و ابتکاری، برگزیدگان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی شهرستان را بر اساس بیانات مقام معظم رهبری انتخاب نموده‌ایم که با بازخوانی این فرمایشات قصد داریم، ‌ خادمین این عرصه به ارزش و عظمت خدمات و تلاش‌های خودشان از دیدگاه معظم له، پی ببرند.
امام جمعه شهرستان هریس، نیز در این دیدار جلسه با اهالی کتاب را از شیرین‌ترین جلسات خود برشمرد و گفت: کتاب در تحول جامعه نقش بی‌بدیلی دارد.
حجت الاسلام احمدی، افزود: اگر تاریخ تمدن، تجارب گذشتگان و روند تحولات علم، اکنون در دسترس ماست، همه و همه بخاطر وجود عنصر ارزشمندی به نام کتاب است.
وی به کتابداران به لحاظ دارا بودن این شغل تبریک گفت و توصیه کرد: از هر فرصتی برای مطالعه خودشان نیز بهره جویند زیرا کتابخانه عصاره و چکیده تمام فضائل است و مراجعه کنندگان آن نیز اهل علم و فضل هستند.
مرادی، فرماندار هریس نیز در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های کتابداران، بر لزوم ادامه طرح کتابخانه سیار در مدارس روستایی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز