خبرگزاری کار ایران

با انتصاب سرپرست برای معاونت جدید در شهرداری تهران؛

عضو شورای شهر: شهرداری تهران مستنداتی مبنی بر عدم تخلف ارائه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۷۲

شهرداری تهران معتقد است معاونت توسعه منابع انسانی را ایجاد نکرده بلکه این عنوان جایگزین معاونت حقوقی شورا و مجلس شهرداری تهران شده است / شهرداری می‌گوید براساس قانون مدیریت خدمات کشوری تغییر نام معاونت نیاز به مصوبه شورا ندارد.

ایلنا: ‌ با انتصاب سرپرست برای معاونتی که هنوز رسما در چارت سازمانی شهرداری تهران وجود دارد، این شبهه ایجاد شده است که آیا شهرداری تهران خلاف قانون عمل کرده است یا نه، البته سلطانی فر عضو شورای شهر تهران اظهار کرده است که شهرداری بر این باور است که خلاف قانون انجام نداده است و بزودی مستندات خود را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز شهردار تهران در حکمی ناصر امانی و غلامرضا کرمی را به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و مشاور ویژه شهردار تهران در امور مجلس شورای اسلامی منصوب کرد این در حالیست که بر اساس چارت سازمانی شهرداری تهران چنین معاونتی وجود ندارد و از آنجا که هر گونه تغییر در ساختار باید با اجازه شورای شهر تهران باشد این مورد از سوی اعضای شورای شهر تهران پیگیری شد.

مسعود سلطانی فر در این باره به خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: شورای شهر وقتی این انتصاب انجام شد در جریان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهرداری تهران معتقد است معاونت توسعه منابع انسانی را ایجاد نکرده بلکه این عنوان جایگزین معاونت حقوقی شورا و مجلس شهرداری تهران شده است همچنین براساس قانون مدیریت خدمات کشوری تغییر نام معاونت نیاز به مصوبه شورا ندارد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار است شهرداری تهران مستندات خود را در ارتباط با این مسئله به شورا ارائه دهد، گفت: پس از ارائه این مستندات اظهار نظر می‌کنیم که آیا این تغییر نام نیاز به مجوز شورای شهر داشته است یا نه. اما شورای شهر پیگیر جدی این مسئله خواهد بود.

محسن سرخو دیگر عضو شورای شهر نیز در ارتباط با این مسئله صراحتا اعلام کرد: اگر پیش از این معاونت در شهرداری تهران وجود داشته است انتصاب سرپرست بلامانع بوده است و کاری خلاف قانون و مقررات صورت نگرفته است. در غیر این صورت اگر معاونت جدیدی ایجاد شده باشد از آنجا که شورا نسبت به آن بی‌اطلاع بوده وخلاف قانون عمل شده، باید شهرداری نسبت به این انتصاب و ایجاد معاونت پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا هم‌اکنون شهرداری تهران دارای ۹ معاونت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز