خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد:

قاتل کارگردان زنجانی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۳۷

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به قتل هنرمند و کارگردان زنجانی در ۲۱ آبان سال جاری در سد حسن ابدال گفت: قاتل این هنرمند زنجانی که پس از خوراندن ماده بیهوش کننده او را به سد منتقل و غرق کرده بود، دستگیر شد.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به قتل هنرمند و کارگردان زنجانی در ۲۱ آبان سال جاری در سد حسن ابدال گفت: قاتل این هنرمند زنجانی که پس از خوراندن ماده بیهوش کننده او را به سد منتقل و غرق کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، جعفر رحمتی امروز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در ۲۱ آبان سال‌جاری مبنی بر کشف جسد مردی ۴۰ساله در سد حسن ابدال بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.
رحمتی خاطر نشان کرد: ماموران با حضور در محل با جسد فردی ۴۰ساله در داخل سد مواجه و با کمک عوامل آتش نشانی و امدادی جسد را از آب بیرون آوردند و جهت مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل کردند.
وی با بیان اینکه جسد مربوط به یکی از هنرمندان زنجانی به نام «حمید بیگلی» بود اظهار کرد: ظواهر حادثه نشان می‌داد که این فرد به علت غرق شدگی جانش را از دست داده است.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به نحوه اطلاع از وجود جسد و غرق شدگی وی که نشان از ساختگی این مرگ می‌داد گفت: ماموران به مرگ وی مشکوک و تحقیقات خود را آغاز کردند.
این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران از نحوه مطلع شدن خانواده متوفی سوال و اعلام کردند که از وجود دوست متوفی
به نام «م _ ک» ۳۴ ساله مطلع شده‌اند. دوست متوفی نیز که در صحنه بود اعلام کرده شخصی از طریق شماره «حمید بیگلی» با شماره تلفن همراه من تماس و اعلام کرده که از «رودهن» برای ماهیگیری به سد آمده بودیم که متوفی حین ماهیگیری پایش لیز خورد و در سد غرق شد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید بر اینکه دوست متهم تنها سرنخ علت مرگ این متوفی بود گفت: متهم جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی تخصصی قرار گرفت. ابتدا وی منکر هرگونه دست داشتن در قتل متوفی شده بود، اما با ارائه دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود و به قتل این هنرمند اعتراف کرد.
وی افزود: متهم در این زمینه به ماموران گفته می‌خواستم ازدواج کنم اما وی را مانع ازدواج خود می‌دیدم، بنابراین با برنامه ریزی قبلی روز ۲۱ آبان ماده بیهوش کننده تهیه و مقتول را از میدان قائم زنجان سوار خودرو کرده و با مخلوط کردن این ماده به نوشیدنی به سمت سد حسن ابدال رفتیم. پس از مصرف این دارو وی بیهوش شد. من چند بار از کاری که می‌‌خواستم انجام دهم منصرف شدم، اما از آنجا که وی را مانع ازدواج می‌دیدم او را به داخل سد پرتاب و صحنه را طوری وانمود کردم که همه فکر کنند که وی به طور ناگهانی و اتفاقی در سد غرق شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید به اینکه مقتول دارای یک فرزند دختر سه و نیم ساله است خاطر نشان کرد: پس از اعتراف این متهم صحنه قتل با حضور مقام قضایی بازسازی و متهم روانه زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز