خبرگزاری کار ایران

با هدف آشنایی با روش‌های نوین ارتباطی؛

نخستین دوره آموزش روابط عمومی سایبری در مازندران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۲۱

نخستین دوره آموزشی روابط عمومی سایبری با حضور مدیران و کارکنان روابط عمومی استان صبح امروز در محل معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد.

نخستین دوره آموزشی روابط عمومی سایبری با حضور مدیران و کارکنان روابط عمومی فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان صبح امروز در محل معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، روح الله معافی، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در افتتاحیه این دوره آموزشی گفت: داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان است.

وی با بیان اینکه بی‌تردید حیات یک سازمان به داشتن ارتباط دوسویه درون و برون سازمانی بستگی دارد، بیان داشت: روابط عمومی به عنوان بدنه اصلی و دستگاه ارتباطی سازمان، نقش بسزایی در تبادل ارتباطات دارد.

معافی اذعان نمود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی درهمه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس و به جهت اهمیت موضوع افزایش سطح آگاهی روابط عمومی‌ها و آشنایی آن‌ها با روش‌های نوین ارتباطی، دوره آموزشی روابط عمومی سایبری توسط اداره کل روابط عمومی استانداری برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران منظور از روابط عمومی سایبری را فرآیندی دانست که درآن روابط عمومی دارای ویژگی تعاملی و مشارکت پذیری بسیار برجسته و بارز می‌باشد و تصریح کرد: در روابط عمومی سایبری مخاطب در جایگاه اول اهمیت قرار دارد و به جای توده‌های انبوه به تک تک افراد توجه کامل می‌شود.

وی اضافه کرد: کارکنان روابط عمومی سایبری نه فقط در ساعات اداری، بلکه در تمام مدت شبانه روز و در تمام ایام هفته بدون تعطیلی و در همه زمان‌ها و مکان‌ها به انجام فعالیت می‌پردازند.

معافی افزود: داشتن تخصص‌های ویژه، تسلط به نرم افزار‌ها و مهارت‌های دیجیتال از جمله ضرورت‌های نیروهای روابط عمومی سایبر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز