خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبر داد:

اجرای ۹۹۳ برنامه در هفته بسیج در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۵

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: ۹۹۳ برنامه در قالب ۲۱۷ عنوان برنامه در هفته بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود.

زنجان _ ایلنا: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: نقش بازدارندگی بسیج موجب موفقیت در عرصه‌های مختلف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در طول این هفته توسط رده‌ها و اقشار مختلف بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای مختلف این هفته اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج از روز ۳۰ آذر ماه با عنوان بسیج، ایثار و شهادت آغاز می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روز اول آذر با عنوان بسیج، ولایت و انتظار گفت: روز شنبه با عنوان بسیج، خلاقیت و پیشرفت نام گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه روز چهارم این هفته با عنوان بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: روز سه شنبه چهارم آذر با عنوان بسیج، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی است.

وی گفت: روز چهار شنبه به عنوان آخرین روز این هفته با عنوان بسیج، امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

سردار کرمی با اشاره به دیدار فرماندهان بسیجی استان زنجان با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: این دیدار با حضور فرماندهان بسیجی سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز زنجانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند، افزود: برنامه اعزام راهیان نور از یکم تا ۱۲ آذر ماه در همه شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از اجرای رزمایش توسط گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس در همه شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: شش باب سوله چند منظوره صالحین با اعتبار ۵۴۰ میلیون تومان در این هفته افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج به منظور تقویت ایمان، اعتقاد و باور دینی و معنوی بسیجیان برگزار می‌شود، افزود: اجرای مطلوب طرح صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر اقدامات بسیج برای تقویت این گروه است.

سردار کرمی عمق بخشی داخلی را از دیگر راه‌های تقویت بسیج عنوان کرد، افزود: اگر چه نظام اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، اما بسیج همواره آماده مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر ماه سال جاری خبر داد و افزود: این اجتماع در زنجان در سالن شش هزار نفری انقلاب برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی افزود: با تدبیر امام خمینی(ره) بسیج شکل گرفت و تا کنون در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

سردار کرمی با بیان اینکه تلاش دشمن مقابله با نظام اسلامی است، افزود: با تشکیل بسیج دشمن در برابر ایران اسلامی ناتوان شده است.

وی تشکیل بسیج را عنایت خداوند متعال به نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: بسیج در طول تاریخ نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و امروز آثار این نهاد مقدس در جامعه دیده می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج در خنثی کردن فتنه‌ها عملکرد قابل قبولی دارد، افزود: وجود بسیج تضمین کننده امنیت و پایداری در جامعه است.

وی با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس نقش ویژه‌ای را ایفا کردند.

سردار کرمی در پایان نقش بسیج را در دوران‌های مختلف انقلاب پس از دوران دفاع مقدس برجسته عنوان کرد و گفت: نقش بازدارندگی بسیج موجب موفقیت در عرصه‌های مختلف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز