خبرگزاری کار ایران

تیم‌ملی هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیده؛

لطیفی: قرار نیست در جام‌جهانی با لبنان و تایلند بازی کنیم / دورگه‌ها خوب بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۴

ما در جام‌جهانی قرار نیست با لبنان و تایلند بازی کنیم و همه تیم‌ها در جام جهانی قوی و مدی هستند و برای اینکه آبروداری کنیم، این مشکل بازی نمی‌تواند به ما کمک کند و باید خیلی پخته‌تر عمل کنیم.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر چند تایلند را ۳ به صفر بردیم اما تیم ملی ما هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیده است.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: درست است که تایلند را در خانه اش ۳ برصفر بردید اما اعتقادم این است که تیم ملی ما هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیده و ابتدای راه هستیم و آن شرایط ایده‌آل را نداریم. تایلند را براساس کارهای فردی و انفرادی بردیم. کی‌روش باید به فکر باشد چون ما در جام‌جهانی قرار نیست با لبنان و تایلند بازی کنیم و همه تیم‌ها در جام جهانی قوی و مدی هستند و برای اینکه آبروداری کنیم، این مشکل بازی نمی‌تواند به ما کمک کند و باید خیلی پخته‌تر عمل کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات تیم ملی ما این است که وقتی توپ را تصاحب کنیم، بعد از ۴ یا ۵ پاس توپ را از دست می‌دهیم که این یکی از اساسی‌ترین مشکلات ما است و باید در حفظ توپ قوی عمل کنیم که برای این کار باید هم روی بازی با توپ و هم بازی بدون توپ کار کنیم تا بتوانیم در حفظ توپ عملکرد بهتری داشته باشیم.

مهاجم سابق تیم ملی اظهار داشت: در مورد بازیکنان دورگه تیم ملی این روزها حرف و حدیثزیاد است، اما اعتقادم این است که زمانی که کی‌روش آمده اگر چیز زیادی به فوتبال ما نداده اما این کارش خیلی درست بود و با توانایی بازیکنان دورگه مثل دژاگه و قوچان‌نژاد به جام‌جهانی رفتیم. در فوتبال دنیا هم همین‌طور است و بهترین بازیکنان تیم‌های خوب دنیا دورگه هستند و تصورم این است که حضور این بازیکنان در تیم ملی کار خوبی بوده است.

لطیفی در پایان در مورد بازی با لبنان گفت: بازی مقابل لبنان نمی‌تواند بازی سختی برای ما باشد. درست است در بیروت برای اولین بار در تاریخ ما را شکست دادند، اما لبنان تیم درجه ۳ آسیا است و به مراتب ضعیف‌تر از تایلند است و مشکل خاصی مقابل آنها نداریم. بعد از این بازی صعود ما قطعی می‌شود و بهتر است در بازی‌های بعدی تیم ملی امید ایران را بفرستیم را تجربه به دست بیاورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز