خبرگزاری کار ایران

بازی خوبی مقابل استقلال اهواز ارائه کردیم؛

مهاجری: دوباره به شرایط خوب‌ خود بازگشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۰۹

در شرایطی که هفته گذشته استراحت کردیم، تمرینات خوبی انجام و بازی خوبی را مقابل تیم مدعی استقلال اهواز ارائه دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: با کسب این پیروزی مقابل تیم استقلال اهواز دوباره به شرایط خوب‌مان بازگشتیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل تیم استقلال اهواز که در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد، گفت: با فشار روانی که در پی نتیجه نگرفتن در دیدارهای گذشته بر روی تیم حاکم بود، بازی سختی را پیش رو داشتیم.

وی افزود: در شرایطی که هفته گذشته استراحت کردیم، تمرینات خوبی انجام و بازی خوبی را مقابل تیم مدعی استقلال اهواز ارائه دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد ادامه داد: زدن ۳ گل در دیدار دیروز نشان می دهد برتری خوبی نسبت به حریف داشتیم اما ۱۰ نفره شدن تیم در ادامه کار قدری به روند تیم لطمه زد و باعثشد یک گل دریافت کنیم.

مهاجری با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در این دیدار، عنوان کرد: خوشبختانه با این پیروزی با دو پله صعود در رده ششم جدول قرار بگیریم.

وی درخصوص دیدار بعدی تیمش گفت: روز شنبه ۲ آذرماه در اصفهان از ساعت ۱۴:۱۵ میهمان تیم گیتی‌پسند هستیم که نتایج خوبی را در بازی‌های گذشته خود کسب کرده است.

سرمربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد: باید در چند جلسه تمرینی که پیش رو داریم با بررسی نقاط ضعف و قوت تیم حریف، خود را برای کسب امتیاز کامل این دیدار خارج از خانه آماده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز