خبرگزاری کار ایران

هفتم تا دوازدهم محرم سال‌جاری صورت گرفت؛

اسکان بیش از ۷۰۰ مهمان توسط حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۸۹

مسئول واحد اسکان حسینیه اعظم گفت: ۷۲۸ مهمان طی روز های هفتم تا دوازدهم محرم، در مهمانسراهای ادارات شهر زنجان پذیرش شدند.

زنجان _ ایلنا: مسئول واحد اسکان حسینیه اعظم گفت: مستند " حماسه محرم ۹۱ " و ویژه نامه شرح دلدادگی و مصباح در قالب این بسته فرهنگی ارائه شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین رستمی، مسئول واحد اسکان حسینیه اعظم امروز با اعلام این مطلب اظهار کرد: طبق هماهنگی انجام شده با ادارات شهر زنجان، از روز هفتم تا دوازدهم محرم سا‌ل‌جاری ۲۳۱ نفر خواهر و ۱۹۵ نفر برادر در قالب ۱۱۸ خانواده از ۱۸ استان کشور در زنجان اسکان داده شدند.

وی تعداد کل پذیرش خواهران را ۲۶۹ نفر و تعداد کل پذیرش برادران را ۴۵۹ نفر برشمرد و افزود: ۷۲۸ نفر مجموع نفرات پذیرش شده است که در مجموع هزار و ۳۴۲ نفر شب اسکان داده شدند.

مسئول واحد اسکان حسینیه اعظم در بخش دیگری از سخنان خود از اهدای بسته های فرهنگی به میهمانان این مسجد خبر داد و گفت: مستند " حماسه محرم ۹۱ " و ویژه نامه شرح دلدادگی و مصباح در قالب این بسته فرهنگی ارائه شده است.

رستمی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری صمیمانه مدیران برخی ادارات و سازمانها با واحد اسکان ابراز داشت: شرکت خطوط لوله و مخابرات، شرکت برق منطقه ای، شرکت مخابرات، سازمان صنعت و معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل پست، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی، آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲، آموزشگاه فنی و حرفه ای قائم(عج) و سازمان ورزش و جوانان در دهه محرم امسال با واحد اسکان حسینیه اعظم زنجان همکاری داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز