خبرگزاری کار ایران

در راستای رونق تالار محصولات کشاورزی صورت می‌گیرد:

برگزاری ۲۳ کارگاه آموزشی و سخنرانی تخصصی در غرفه بورس

کد خبر : ۱۲۱۴۵۹

امسال در دوازدهمین دوره این نمایشگاه که با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از شرکتها، اتحادیه ها و تشکل‌های فعال در بخش کشاورزی و توسط شرکت میلاد مبتکر شرق برگزار می‌شود.

بورس کالای ایران در راستای رونق تالار محصولات کشاورزی و به منظور فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر فعالان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی با کارکردها و مزایای این بورس در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته که از روز سه شنبه ۲۸ آبان لغایت جمعه اول آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، با برگزاری ۲۳ کارگاه آموزشی و سخنرانی تخصصی در محل غرفه این بورس در سالن ۳۸ حضور پررنگی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، این بورس امسال برنامه های گسترده ای را برای حضور موثر نمایشگاه بین المللی دام، طیور در نظر گرفته است و با برپایی ۲۳ کارگاه آموزشی و سخنرانی تخصصی در محل غرفه خود، فرصت مناسبی را برای بحثو تبادل نظر در خصوص نقش بورس کالا در بهبود فضای کسب و کار بخش کشاورزی و رونق معاملات کالاهای پذیرش شده در این بورس فراهم خواهد آورد.

شایان ذکر است، در طول ایام برپایی این نمایشگاه، ۸ کارگاه آموزشی آشنایی با قراردادهای آتی محصولات کشاورزی، ۷ کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه معاملات در بورس کالای ایران و ۴ کارگاه آموزشی آشنایی با فرآیند اجرایی آیین نامه ماده ۳۳ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی در محل غرفه بورس کالای ایران توسط جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد این بورس برپا می شود.

بر اساس گزارش، امسال در دوازدهمین دوره این نمایشگاه که با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از شرکتها، اتحادیه ها و تشکل‌های فعال در بخش کشاورزی و توسط شرکت میلاد مبتکر شرق برگزار می‌شود، حدود ۳۲۱ شرکت داخلی و ۲۱ شرکت خارجی از ۱۱ کشور از جمله آلمان، چین، ترکیه، فرانسه، بلژیک، مالزی، سوئیس، اتریش، کره جنوبی، ایتالیا و هلند در فضایی بالغ بر ۳۲ هزار متر مربع شرکت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز