خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه در گفتگو با ایلنا خبر داد:

استقرار ۴۳۶ دستگاه ماشین آلات راهداری در نقاط برف گیر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۲۶

برای ارائه کمک توسط نیروهای این اداره، ۴۳۶ دستگاه خودرو شامل لودر، ماشین آلات راهداری، بولدوزر و گریدر در مناطق برف گیر مستقر می شوند.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به دلیل داشتن جاده‌های مواصلاتی در نواحی کوهستانی، توجه و دقت رانندگان و مسافران را بیش از پیش می‌خواهد.

حسن فدایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: نیروی‌های این اداره کل همانند سال‌های گذشته در مناطق برف گیر و عموما حادثه خیر این استان با تجهیزات کامل حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ اکیپ راهداری در قالب ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار در واقع ضروری به هم استانی‌ها کمک خواهند کرد، افزود: با استفاده از این امکات تمامی راه‌های روستایی استان تحت نظارت و رسیدگی نیروهای این اداره کل هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۳۹۰ کیلومتر از راههای استان در مناطق برف گیر قرار دارند، تاکید کرد: این اداره کل تاکنون بیش از ۵۰ درصد از نیرو‌ها و امکانات را در راهدارخانه‌ها مستقر کرده است.

وی با اشاره به اینکه این نیرو‌ها و امکانات از ۲۰ آذرماه آینده در مناطق تعیین شده مستقر خواهند شد، گفت: نیروهای اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه برای ارائه خدمات رسانی و امداد به هم استانی‌ها و وسائط نقلیه در مواقع اضطراری در قالب ۴۹۲ نفر تا ۲۰ فروردین سال ۹۳ در این مناطق مستقر خواهند بود.

فدایی بیان داشت: برای ارائه کمک توسط نیروهای این اداره، ۴۳۶ دستگاه خودرو شامل لودر، ماشین آلات راهداری، بولدوزر و گریدر در مناطق برف گیر مستقر می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان از رانندگانی که قصد مسافرت به نقاط کوهستانی و برف گیر استان را دارند خواست که وسیله نقیله خود را به زنجبر چرخ و امکانات گرمایشی مجهز کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش‌ها، از مسافرین و تردد کنندگان در راه‌های مواصلاتی استان خواست تا به محض ریزش برف تنها در صورت همراه داشتن زنجیر چرخ تردد کرده و خودرو خود را از نظر تجهیزات گرمایشی کنترل کرده و مواد خوراکی به میزان کافی با خود به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز