خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز:

امیدواریم با حمایت دولت دوباره شاهد رونق واحدهای تولیدی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۲۲

دبیر اجرایی و مجری طرحهای آموزشی خانه کارگر آذربایجان شرقی به همراه جمعی از اعضای هئیت اجرایی خانه کارگر تبریز از کارخانجات کبریت ممتاز و ستاره ممتاز و تخته نئوپان تبریز بازدید و با مدیر عامل و کارگران این واحدهای تولیدی به گفتگو نشستند.

ایلنا: دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم با حمایت‌های دولت دوباره شاهد خارج شدن دود ناشی از کار، تلاش و تولید از دودکش‌های واحدهای تولیدی باشیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم صادق‌زاده که در بازدید جمعی از اعضای هئیت اجرایی خانه کارگر تبریز از کارخانجات کبریت ممتاز و ستاره ممتاز و تخته نئوپان تبریز سخن با بیان اینکه باید از صاحب سرمایه، کارخانه و کارگر حمایت شود گفت: تا زمانی که صاحب سرمایه و کارخانه‌ای نباشد کارگری هم وجود نخواهد داشت.
معافیت از مالیات صادرات اولین اقدام مهم دولت تدبیر و امید برای حمایت از تولید بوده است
وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا و واردات کالای بی‌کیفیت چینی یکی از مهم‌ترین مشکلات اکثر کارخانجات است گفت: اگر در کشور کالا‌ها با قیمیت پایین و کیفیت بالا تولید شود دیگر کسی دنبال کالاهای خارجی نمی‌رود.
صادق‌زاده وجود امید بخش دکتر حسن روحانی و وزرای توانمند بخصوص نعمت‌زاده وزیر صنایع را ارزشمند برشمرد و گفت: معافیت از مالیات صادرات اولین اقدام مهم دولت تدبیر و امید برای حمایت از تولید بوده است که امیدواریم با این حمایت‌ها تولید و اشتغال دوباره جان بگیرد و اقتصاد از رونق بیشتری برخوردار شود.
تشکیلات خانه کارگر سیاسی نیست و فعالیتهای آن بصورت صنفی و اجتماعی است
وی با تاکید به اینکه تشکیلات خانه کارگر سیاسی نیست و فعالیتهای آن بصورت صنفی و اجتماعی است گفت: خانه‌های کارگر در سراسر استانهای کشور علی رغم ۸ سال تحریم توسط دولت قبلی توانست یک هزار واحد سوئیت ویلایی، ۳۷ مرکز آموزشی و مجموعه‌های ورزشی را جهت استفاده کارگران و خانواده‌های آنان با عنایت ویژه دبیرکل خانه کارگر در سطح کشور ایجاد کند که بزودی درمانگاه و تالار پذیرایی هم به این واحد‌ها اضافه خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های کارخانجات کبریت ممتاز و ستاره ممتاز و تخته نئوپان تبریز گفت: کارخانه کبریت ممتاز و ستاره ممتاز جزء یکی از کارخانه‌های موفق استان است که ممکن بود به قبرستان سوله تبدیل شود ولی با پشت سر گذاشتن بحرانهای عظیم در بخش تولید و رسیدگی به مطالبات کارگران و تلاش بی‌وقفه مدیریت و صاحبان سرمایه شاهد افزایش راندمان تولید و بهبود وضعیت تولید درآن هستیم.
لازم به ذکر دبیر اجرایی و مجری طرحهای آموزشی خانه کارگر آذربایجان شرقی به همراه جمعی از اعضای هئیت اجرایی خانه کارگر تبریز از کارخانجات کبریت ممتاز و ستاره ممتاز و تخته نئوپان تبریز بازدید و با مدیر عامل و کارگران این واحدهای تولیدی به گفتگو نشستند.
همچنین در پایان این نشست‌ نمایندگان کارگران این کارخانه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان و طرفین نیز بر ادامه چنین تعاملاتی تاکید و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری فی مابین اعلام کردند و ضمنا از کلیه قسمتهای خط تولیدی، موزه و تعاونی مصرف این کارخانه بازدید و با کارگران از نزدیک گفتگو کردند.
در ادامه این بازدید دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با اهدا لوحی از تلاش‌های محمد کبیرنجات مدیرعامل کارخانه کبریت ممتاز و ستاره ممتاز تجلیل کرد.
همین گزارش حاکی است در این بازدید کریم صادق‌زاده دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر آذربایجان شرقی، ایوب قهرمان‌نژاد رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز، حمید جبارپور مسئول امور اعضاء و آموزش خانه کارگر تبریز و محمدرضا ویدافر مسئول امور فرهنگی، رفاهی و ورزشی خانه کارگر تبریز و سیما اصغری رئیس اتحادیه زنان کارگر استان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز