خبرگزاری کار ایران

مسئولان شهر مصراته خواستار خروج شبه نظامیان از پایتخت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۲۰

در پی کشته شدن ده‌ها تن از تظاهرکنندگان در طرابلس توسط شبه نظامیان مسلح اهل مصراته‌، مسئولان محلی شهر مصراته از همه شبه نظامیان این شهر خواستند طی ۷۲ ساعت پایتخت را تخلیه کنند.

مسئولان محلی شهر «مصراته» از همه شبه نظامیان اهل این شهر که در طرابلس حاضر هستند، خواستند این شهر را تخلیه کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، در پی کشته شدن ده‌ها تن از تظاهرکنندگان در طرابلس توسط شبه نظامیان مسلح اهل مصراته‌، مسئولان محلی شهر مصراته از همه شبه نظامیان این شهر خواستند طی ۷۲ ساعت پایتخت را تخلیه کنند.
این مسئولان در بیانیه‌ای که شب گذشته صادر شد، همچنین از نمایندگان شهر مصراته در پارلمان و دولت خواستند عضویت خود را به حالت تعلیق در بیاورند.
در این بیانیه مسئولان محلی مصراته دولت و پارلمان را مسئول تامین امنیت پایتخت و سلامت ساکنان آن از جمله اهالی مصراته دانستند.
مسئولان محلی مصراته همچنین خواستار آزادی بازداشت شدگان و بازگرداندن دارایی‌های به غارت رفته به آن‌ها شدند.
بنا بر این گزارش، شبه نظامیان وابسته به گردان‌های شهر مصراته جمعه گذشته به سمت تظاهرکنندگان در منطقه «غرغور» طرابلس آتش گشوده و بیش از ۴۳ تن را کشته و ۴۶۱ تن را نیز زخمی کردند. در پی آن ارتش لیبی به مقر شبه نظامیان مصراته حمله کرده و ده‌ها تن از آنها را کشت و زخمی کرد و این مقر را نیز به تصرف درآورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز